۶ هزار دستگاه خودرو در زنجان اعمال قانون شده است

سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه تعطیلات عید فطر نزدیک است، گفت: محدودیت‌های تردد در استان به جد دنبال می‌شود. وی اظهار کرد: تردد شبانه در استان از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح همچنان با قوت اعمال می‌شود و در روز عید فطر هم تردد خودروهای غیر بومی […]

سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه تعطیلات عید فطر نزدیک است، گفت: محدودیت‌های تردد در استان به جد دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: تردد شبانه در استان از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح همچنان با قوت اعمال می‌شود و در روز عید فطر هم تردد خودروهای غیر بومی در استان ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون ۶ هزار دستگاه خودرو در استان زنجان اعمال قانون شده است.

جهانبخش به ابلاغ کشوری محدودیت‌ها در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در روزهای آینده هیچ مجوزی برای ترددها صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برای سفرهای ضروری صادر می‌شد نیز در تعطیلات عید سعید فطر، متوقف می‌شود، گفت: در کنترل ترددها نیز مجوز صادره از سایر استان‌ها مورد قبول نیست و بر اساس قوانین برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۴۰۰ نیروی پلیس تنها ترددهای استانی را رصد می‌کنند و ۸۵ سامانه تصویری هم در این زمینه فعال است، افزود: در ۳۱ نقطه استان پلیس حضور دارد.

جهانبخش با بیان اینکه تنها راه مقابله با این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: ۲۲ دوربین در زنجان تردد درون شهری را ثبت می‌کنند و رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود.