۷۲۰۰۰ پرس غذای گرم در پویش احسان غدیر در مرکزی طبخ و توزیع شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی همزمان با ایام عید غدیرخم در قالب پویش احسان غدیر با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی به طبخ و توزیع غذای گرم همزمان با سراسر کشور اقدام کرد. مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی همزمان با ایام عید غدیرخم در قالب پویش احسان غدیر با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی به طبخ و توزیع غذای گرم همزمان با سراسر کشور اقدام کرد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی در حاشیه برگزاری این پویش در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد احسان وابسته به این ستاد حمایت خود از اقشار آسیب پذیر را با توزیع بسته‌های معیشتی و… در دستور کار خود قرار داده است به طوری که در استان مرکزی نیز همانند سایر استان‌ها توزیع بسته‌های معیشتی را در این راستا شاهد بودیم.
مجتبی تهامی گفت: برای ایام غدیر «پویش احسان غدیر» توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور در بازه زمانی سه روزه، ششم الی هشتم مردادماه برگزار می‌شود.
وی افزود: به دنبال فرهنگ سازی اطعام نیازمندان در روز غدیر، در این سه روز سه میلیون پرس غذا توسط هیئت‌های مذهبی همکار و گروهای جهادی و مردمی بین اقشار آسیب پذیر از کرونا و مردم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام توزیع می‌شود که در استان مرکزی نیز نزدیک به ۷۲ هزار غذای گرم توسط هیأت‌ها و گروه‌های جهادی در بین مردم و گروه‌های آسیب پذیر طبخ و توزیع می‌شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی یادآور شد: در استان مرکزی بیش از ۶۰ هیئت و گروه جهادی مردمی در راستای پویش احسان غدیر در حال همکاری هستند.
تهامی تاکید کرد: با توجه به شیوع پیک پنجم کرونا، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری به تمامی هیئت‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام طبخ و توزیع غذاها در مکان‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها گوشزد شده است و این امر مورد نظارت نیز قرار می‌گیرد.