۷۵۶ پروژه دهه فجر در مازندران افتتاح می شود

به گزارش سردبیر پرس، سید محمود حسینی پور با بیان اینکه تعداد کل پروژه‌های کلنگ‌زنی شامل ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۸۹۶ میلیارد تومان است، در خصوص جزئیات پروژه‌های افتتاحی، خاطرنشان کرد: در حوزه طرح‌های اشتغال‌زای تولیدی، صنعتی و خدماتی با میزان اشتغال‌زایی یک‌هزار و ۷۵۹ نفر پس از بهره‌برداری، ۱۱۷ […]

به گزارش سردبیر پرس، سید محمود حسینی پور با بیان اینکه تعداد کل پروژه‌های کلنگ‌زنی شامل ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۸۹۶ میلیارد تومان است، در خصوص جزئیات پروژه‌های افتتاحی، خاطرنشان کرد: در حوزه طرح‌های اشتغال‌زای تولیدی، صنعتی و خدماتی با میزان اشتغال‌زایی یک‌هزار و ۷۵۹ نفر پس از بهره‌برداری، ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حوزه پروژه‌های عمرانی با اشتغال‌زایی برای دو هزار و ۹۵۲ نفر در حین اجرا شامل ۱۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵۲ میلیارد تومان است. مقام عالی دولت در استان، بیان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری شامل ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

استاندار مازندران، تاکید کرد: در اجرای طرح‌های هادی روستایی و بهسازی معابر درون روستاها، ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و در حوزه بهسازی راه روستایی، ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی پور، اعلام کرد: در حوزه پروژه‌های دهیاری‌ها شامل بخش‌های خدماتی، عمرانی و بخش خصوصی، ۵۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: سایر پروژه‌ها نیز شامل ۲۹۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. استاندار مازندران، تصریح کرد: به طور کلی، تعداد پروژه‌های بالای ۱۰ میلیارد تومان شامل ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۹۰۱ میلیارد تومان، تعداد پروژه‌های بین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان شامل ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان، تعداد پروژه‌های بین یک تا ۵ میلیارد تومان شامل ۱۷۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان و تعداد پروژه‌های زیر یک میلیارد تومان شامل ۴۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان است.

حسینی پور، مطرح کرد: از لحاظ سهم شهرستانی در افتتاح پروژه‌های ایام الله دهه فجر، شهرستان ساری با ۸۴ پروژه به میزان ۵۳۴ میلیارد تومان بیشترین میزان پروژه‌ها را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: شرکت توزیع برق مازندران با ۱۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ هزار و ۸۲۷ میلیون ریال بالاترین سهم را از لحاظ تعداد پروژه‌ها به خود اختصاص داد.

استاندار مازندران، اذعان کرد: از لحاظ سهم اعتباری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با ۱۱ پروژه و اعتباری بالغ بر ۷ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۲۰۱ میلیون ریال بالاترین سهم اعتباری را در میان دستگاه‌ها به خود اختصاص داد.

منبع : مهر نیوز