۷۶۰ هزار تن کالا از ایلام جابجا شد

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط ۴۸ هزار سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است. وی افزود: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینکر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و […]

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط ۴۸ هزار سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینکر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۵ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.دلخواه با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ نظارت ویژه‌ای نیز بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان انجام می‌شود، تصریح کرد: مردم، کاربران جاده‌ای و صاحبان کالا هم می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد از ناوگان حمل و نقل کالا را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

وی اضافه می‌شود: ۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و بیش از ۷ هزار راننده در بخش حمل ونقل و جاب جایی کالا و مسافر در استان ایلام مشغول به فعالیت هستند.

منبع : مهر