۷ نفر بر اثر کرونا در خراسان شمالی جان باختند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید احمد هاشمی ظهر یک شنبه در گفتگوی خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های سراسر استان بستری شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: اکنون ۲۱۱ بیمار کرونایی در استان بستری هستند که این عدد نسبت به […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید احمد هاشمی ظهر یک شنبه در گفتگوی خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های سراسر استان بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: اکنون ۲۱۱ بیمار کرونایی در استان بستری هستند که این عدد نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است.
وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه ۷ بیمار جان خود را از دست دادند.
هاشمی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۸ درصد جامعه هدف در استان واکسینه شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به توزیع گسترده واکسن و دسترسی آسان و بدون انتظار در تمام شهرهای استان، زمینه صدور کارت واکسن برای بهره مندی از همه خدمات در اماکن تجمعی و هم چنین برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و… فراهم شده است.
وی در انتها تصریح کرد: واکسیناسیون به تنهایی موجب کنترل بیماری کرونا نمی‌شود و لازم است مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع : خبرگزاری مهر