۸۱۱ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان منطقه یک یاسوج پرداخت شد

به گزارش سردبیر پرس، مصیب حیدری در بازدید از مسکن مددجویی در حال ساخت یاسوج افزود: ۸۱۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان و افراد نیازمند منطقه یک یاسوج با عنوان قرض ماندگار پرداخت‌شده است. وی بابیان اینکه این تعداد تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون سود بانکی پرداخت‌شده است، گفت: اعتبار […]

به گزارش سردبیر پرس، مصیب حیدری در بازدید از مسکن مددجویی در حال ساخت یاسوج افزود: ۸۱۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان و افراد نیازمند منطقه یک یاسوج با عنوان قرض ماندگار پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه این تعداد تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون سود بانکی پرداخت‌شده است، گفت: اعتبار پرداختی برای این تعداد وام بالغ بر شش میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان است.

حیدری گفت: تسهیلات پرداختی از محل قرض ماندگار جهت رفع نیازمندی‌ها و رفع مشکلات آنی از جمله حمایت، اشتغال خرد و خانگی، کمک به درمان بیماران، کمک به شهریه دانشجویان، تعمیرات مسکن، ودیعه مسکن ایتام افراد تحت حمایت و نیازمند پرداخت‌شده است.

وی یادآور شد: از تعداد ۸۱۱ مورد وام پرداختی به نیازمندان، ۳۷۹ مورد با مبلغ دو میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات صندوق امداد ولایت کمیته امداد و تعداد ۳۶۰ فقره با اعتبار سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان با معرفی به بانک مهر و ۷۲ مورد نیز با اعتبار ۳۶ میلیون تومان با معرفی به بانک رسالت به صورت کاملاً قرض‌الحسنه پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به اهمیت و جایگاه سنت الهی قرض‌الحسنه در راستای اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و گفت: صندوق امداد ولایت نسبت به راه‌اندازی طرحی با عنوان قرض ماندگار اقدام کرده است.

حیدری گفت: در این طرح، منابع سپرده‌گذاری شده نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در طرح مذکور را دارند به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه‌ای برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان از طریق این صندوق فراهم شود.

حیدری تصریح کرد: خیران و نیکوکاران در سراسر استان و استان‌های برخوردار می‌توانند با شرکت در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه که به‌صورت ماهانه و دائم است، یاریگر نیازمندان این نهاد شوند.