راه‌های جذب مخاطب در رادیو

پیشکسوت رادیو تشریح کرد: راه‌های جذب مخاطب در رادیو پیشکسوت رادیو گفت: رادیو رسانه‌ای است که در هر شرایط و در هر جایی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند اما برای جذب مخاطب لازمش داشتن نویسنده، تهیه‌کننده، بازیگر خوب و رسیدگی به امور مالی آن است. منوچهر آذری پیشکسوت‌ رادیو در گفتگو با خبرنگار «سردبیر […]

پیشکسوت رادیو تشریح کرد: راه‌های جذب مخاطب در رادیو پیشکسوت رادیو گفت: رادیو رسانه‌ای است که در هر شرایط و در هر جایی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند اما برای جذب مخاطب لازمش داشتن نویسنده، تهیه‌کننده، بازیگر خوب و رسیدگی به امور مالی آن است. منوچهر آذری پیشکسوت‌ رادیو در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» گفت: هنرمندان، نویسنده‌ها، تهیه کننده‌ها و بازیگران، اگر بخواهند برنامه طنزی بسازند باید ابتدا ببینند چه چیز‌هایی برای جذب مخاطب نیاز است.
وی ادامه داد: در رادیو ۹۰ درصد موسیقی و ۱۰ درصد شرح حال روی مخاطب تاثیرگذار است بنابراین کلام باید کم باشد زیرا شنوندگان امروزی دیگر حوصله شنیدن ساعت‌ها صحبت و سخنرانی را ندارند، امروزه مخاطب نیاز به موسیقی دارد و در مابین آن نیز می‌توان پیام خود را بازگو کرد.آذری افزود: باید از نویسندگان طنز برای بهتر شدن شرایط رادیو استفاده کنیم مانند عباس محبی و جمشید مقدم نویسنده و شاعر طنز بسیار ماهری هستند.
وی خاطرنشان کرد: برای بهبود کار رادیو باید بودجه مناسب و امکانات و درآمد لازم برای خبرنگار را داشته باشیم همچنینی برای تهیه‌کننده و حتی دعوت میهمان نیز باید هزینه کافی را داشت تا خروجی کار ایده‌آلی باشد.پیشکسوت‌ رادیو یادآور شد: زمان پخش نیز باید در ساعات مناسبی باشد و از موزیک‌ها و موسیقی‌هایی که بیشتر به گوش مردم آشناست استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه رادیو برای عموم در دسترس‌تر است، یادآور شد: رادیو رسانه‌ای است که در هر شرایط و در هر جایی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند، بنابراین اگر بخواهیم کاری کنیم که مردم به سمت رادیو بیایند لازمش داشتن نویسنده، تهیه‌کننده، بازیگر خوب و رسیدگی به امور مالی آن است.
سید محسن طباطبایی؛ باشگاه خبرنگاران سردبیر پرس
انتهای خبر/خ