ببینید | آمادگی کامل هتل‌ها برای خدمت‌رسانی در بحران‌ها/ پرداخت کنسلی‌ها بدون جریمه

به گزارش سردبیر پرس، در حاشیه نشست ۸ تیر ۱۴۰۴ با حضور جامعه هتل‌داران کشور، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره تمهیدات هتل‌ها برای تأمین امنیت و آرامش مسافران در شرایط بحرانی، به‌ویژه در طول جنگ ۱۲روزه اخیر، در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه توضیح داد: «علی‌رغم کاهش شدید ضریب اشغال، حقوق کارکنان به‌موقع […]

به گزارش سردبیر پرس، در حاشیه نشست ۸ تیر ۱۴۰۴ با حضور جامعه هتل‌داران کشور، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره تمهیدات هتل‌ها برای تأمین امنیت و آرامش مسافران در شرایط بحرانی، به‌ویژه در طول جنگ ۱۲روزه اخیر، در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه توضیح داد: «علی‌رغم کاهش شدید ضریب اشغال، حقوق کارکنان به‌موقع پرداخت شده و تعدیل نیرو انجام نشده است. همچنین، همه کنسلی‌ها بدون جریمه بازپرداخت شده و هتل‌ها با نهایت همکاری، در کنار مردم ایران بوده‌اند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی کوتاهی نمی‌کنند.»

۴۷۲۳۲