ببینید | اطلاعرسانی شفاف و پشتیبانی هتلها از مسافران بحرانزده/ تشکلهای استانی آماده رسیدگی به شکایات
به گزارش سردبیر پرس، دکتر جمشید حمزهزاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره اقدامات این جامعه برای اطلاعرسانی شفاف و پشتیبانی از مسافران در شرایط جنگی اخیر به سردبیر پرس توضیح داد: «از طریق رسانهها اطلاعرسانی کردیم و پس از جنگ، جامعه هتلداران بیانیهای صادر کرد که همه کنسلیها بدون جریمه پرداخت میشود. اکثر هتلها مسافران […]

به گزارش سردبیر پرس، دکتر جمشید حمزهزاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره اقدامات این جامعه برای اطلاعرسانی شفاف و پشتیبانی از مسافران در شرایط جنگی اخیر به سردبیر پرس توضیح داد: «از طریق رسانهها اطلاعرسانی کردیم و پس از جنگ، جامعه هتلداران بیانیهای صادر کرد که همه کنسلیها بدون جریمه پرداخت میشود. اکثر هتلها مسافران را رایگان پذیرایی کردند تا از این بحران عبور کنند. تشکلهای استانی و مناطق آزاد نیز آماده رسیدگی فوری به شکایات و ارائه بازخورد به مردم هستند.»
۴۷۲۳۲
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰