«ری‌را»، کراس‌اور ایران خودرو تغییر کرد

به گزارش سردبیر پرس، به نقل از زومیت، ری‌را با همان موتور ۱٫۶۵ لیتری توربوشارژ EFP عرضه می‌شود که ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی موتور از طریق گیربکس ۶ سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ری‌را همچنان با همان امکانات رفاهی و ایمنی قبلی عرضه می‌شود. این خودرو به چهار […]

به گزارش سردبیر پرس، به نقل از زومیت، ری‌را با همان موتور ۱٫۶۵ لیتری توربوشارژ EFP عرضه می‌شود که ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی موتور از طریق گیربکس ۶ سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
ری‌را همچنان با همان امکانات رفاهی و ایمنی قبلی عرضه می‌شود. این خودرو به چهار کیسه‌ی هوا (جلو و جانبی)، سیستم‌های کنترل پایداری و کشش (ESP و TCS)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی و اتوهلد مجهز است.

از دیگر امکانات ری‌را می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی، کروز کنترل، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سنسور نور و باران و نورپردازی داخلی اشاره کرد.

۵۸۵۸