بازخورد سنجی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۳۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»؛  سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه و رضا کشاورز، مدیر اداره بازرسی منطقه با حضور در واحد ۱۳۷، مستقیماً به بررسی و پیگیری درخواست‌های شهروندان پرداختند. این اقدام با هدف تقویت ارتباط با مردم و بهبود خدمات شهری انجام شد.در این بازدید شهردار منطقه۹ بر ضرورت پاسخگویی و اقدام فوری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»؛  سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه و رضا کشاورز، مدیر اداره بازرسی منطقه با حضور در واحد ۱۳۷، مستقیماً به بررسی و پیگیری درخواست‌های شهروندان پرداختند. این اقدام با هدف تقویت ارتباط با مردم و بهبود خدمات شهری انجام شد.در این بازدید شهردار منطقه۹ بر ضرورت پاسخگویی و اقدام فوری تاکید و به ‌صورت تصادفی با شماری از شهروندان تماس گرفت تا نسبت به اقدامات صورت گرفته پس از تماس با سامانه ۱۳۷ پیگیر باشد. وی پس از گفتگو با شهروندان، دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات را صادر کرد.وی تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ صدای شهروندان است و پیگیری مداوم آن، خدمات شهری را کارآمدتر می‌کند.مرتضوی یادآور شد: این بررسی های مستقیم، در راستای سیاست‌های شهرداری تهران برای تقویت خدمات دیجیتال، گامی بلند برای جلب رضایت شهروندان منطقه۹ محسوب می‌شود.
انتهای خبر/
منبع: شهر