برنامهسازان ایرانی ایدههای خلاق کشورهای اسلامی را رصد کردند
عکس تزینی است در ادامه سلسله نشستهای مرکز طرح و برنامهریزی سیما با محوریت ارتقای کیفیت تولیدات مناسبتی، نشست تخصصی «بررسی ایدههای نو و ارزیابی برنامههای ماه مبارک رمضان» با حضور مدیران، کارشناسان و برنامهسازان شبکههای مختلف سیما برگزار شد. به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، در راستای برنامهریزی برای بهبود و […]
عکس تزینی است
در ادامه سلسله نشستهای مرکز طرح و برنامهریزی سیما با محوریت ارتقای کیفیت تولیدات مناسبتی، نشست تخصصی «بررسی ایدههای نو و ارزیابی برنامههای ماه مبارک رمضان» با حضور مدیران، کارشناسان و برنامهسازان شبکههای مختلف سیما برگزار شد.
به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، در راستای برنامهریزی برای بهبود و ارتقای کیفیت تولیدات ویژه ماه مبارک رمضان، مرکز طرح و برنامهریزی سیما نشست تخصصی «بررسی ایدههای نو و ارزیابی برنامههای ماه مبارک رمضان» را با حضور مدیران شبکهها و جمعی از تولیدکنندگان برگزار کرد.
در این نشست، محمدزاده مدیر ارزیابی سیما، گزارشی از نتایج ارزیابی روندی برنامههای ماه مبارک رمضان در ۱۵ سال گذشته ارائه کرد و به تحلیل نقاط قوت و چالشهای محتوایی و ساختاری این برنامهها پرداخت.
همچنین خدابنده مدیر مانیتورینگ سیما، با ارائه نمونههایی از برنامههای تلویزیونی کشورهای مختلف، به تشریح ایدههای نوین در حوزه برنامهسازی مناسب ماه مبارک رمضان پرداخت. بررسی ایده های خلاقانه برنامه های تلویزیونی مناسب ماه مبارک رمضان و تولیدات غیر نمایشی ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی (از جمله کویت، قطر، امارات، ترکیه و اندونزی)، گذری بر تولیدات برنامه های دینی در کشورهای جهان (انگلستان و…)، ارزیابی تولیدات سال های اخیر سیما در مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف تولیدات رمضان در سال های گذشته (محتوایی- فرمی و ساختاری) و پیشنهادات راهبردی در راستای تولید محصولات کیفی؛ از جمله محورهای این نشست بود.
این نشست با هدف همافزایی، تبادل تجربه و دستیابی به الگوهای جدید برای تولید برنامههای جذاب، تأثیرگذار و استاندارد در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰