استفاده از تلویزیونهای شهری و ویدئووالها برای تبلیغات
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر نقش فناوریهای نوین در تحول صنعت تبلیغات گفت: بهکارگیری فناوریهای جدید در حوزه تبلیغات، ضمن رونق این صنعت، موجب افزایش اعتماد و دلگرمی بخش خصوصی شده و نقشی مؤثر در توسعه تجارت و صادرات کشور ایفا میکند. به گزارش سردبیر پرس به […]
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر نقش فناوریهای نوین در تحول صنعت تبلیغات گفت: بهکارگیری فناوریهای جدید در حوزه تبلیغات، ضمن رونق این صنعت، موجب افزایش اعتماد و دلگرمی بخش خصوصی شده و نقشی مؤثر در توسعه تجارت و صادرات کشور ایفا میکند.
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابطعمومی معاونت امور رسانه و تبلیغات، محمدرضا نوروزپور در آیین رونمایی از پروژه توسعه زیرساختهای تبلیغات محیطی و محاطی هوشمند که با حضور صدیف بیکزاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران، اعضای هیئتمدیره این شرکت و جمعی از فعالان اقتصادی و تبلیغاتی داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: استفاده هدفمند از فناوریهای نوین، زمینهساز پویایی صنعت تبلیغات و افزایش انگیزه سرمایهگذاری در بخش خصوصی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشویق فعالان این حوزه به بهرهگیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی، از جمله تلویزیونهای شهری و ویدئووالها را در دستور کار دارد. وی افزود: امید میرود با گسترش استفاده از فناوریهای نوین در تمامی بخشهای حوزه تبلیغات، این صنعت بتواند بهعنوان یکی از عوامل اثرگذار در رونق تجارت و توسعه صادرات کشور ایفای نقش کند. معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ با اشاره به جایگاه راهبردی تبلیغات در اقتصاد کشور تصریح کرد: تبلیغات، پشتیبان اصلی تجارت و صادرات است و خوشبختانه در سالهای اخیر، این حوزه با پیشرفتهای قابلتوجهی همراه بوده و فناوریهای نوین بهطور گسترده در خدمت تبلیغات و برندسازی قرار گرفتهاند. نوروزپور در پایان تأکید کرد: هرچه پیوند صنعت تبلیغات و برندسازی با فناوریهای نوین عمیقتر شود، امکان حمایت مؤثرتر از تولیدات داخلی، ترویج کالای ایرانی، توسعه صادرات و ارائه تصویری دقیقتر و واقعیتر از ظرفیتهای ایران در عرصه بینالمللی فراهم خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰