جوانان، قلب جنگ رسانه‌ای را فتح می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ پایگاه خبری تحلیلی «تهران‌پرس»؛ سید ابراهیم محمودی، در گفتگو با سردبیر پرس با اشاره به فعالیت ۱۳۴ نفر در قالب ۴۳ تیم در چهار عرصه پویانمایی، بازی‌های موبایلی، نرم‌افزار و هوش مصنوعی، اظهار داشت که این رویداد به کشف استعدادهای جوان و نوجوانی کمک می‌کند که پیش از این فرصت […]

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ پایگاه خبری تحلیلی «تهران‌پرس»؛ سید ابراهیم محمودی، در گفتگو با سردبیر پرس با اشاره به فعالیت ۱۳۴ نفر در قالب ۴۳ تیم در چهار عرصه پویانمایی، بازی‌های موبایلی، نرم‌افزار و هوش مصنوعی، اظهار داشت که این رویداد به کشف استعدادهای جوان و نوجوانی کمک می‌کند که پیش از این فرصت حضور نداشتند.
وی افزود: «ما کمیته‌ای در مجموعه ارکان این رویداد پیش‌بینی کردیم تا ظرفیت‌های افراد کشف شود و بر اساس نیازمندی‌های بسیج، به کارگیری شوند. این جوانان می‌توانند در تولید محتوای دیجیتال به‌صورت فعال و مستمر مشارکت کنند.»
فرمانده ناحیه سلمان فارسی به دیدار اخیر رهبر انقلاب با مداحان کشور نیز اشاره کرد و گفت: «رهبر انقلاب شیپور جنگ رسانه‌ای را نواختند و بر اهمیت تولید محتوا با ابزارهای دیجیتال و هوش مصنوعی تأکید کردند. این محتواها می‌توانند در موضوعاتی مانند نبرد ۱۲ روزه و مقابله با دشمنان بدون مرز، شامل رژیم صهیونیستی و آمریکا، اثرگذار باشند.»
محمودی ادامه داد: «اکنون جنگ، جنگ ذهن‌ها و قلب‌هاست. همان‌طور که در گذشته سلاح و تصرف سرزمین ابزار اصلی بود، امروز ابزار ما رسانه، شبکه‌های اجتماعی و تولید محتواست. با استفاده از این ظرفیت‌ها، می‌توانیم ذهن‌ها و قلب‌های جوانان را به سمت ارزش‌ها و انقلاب هدایت کنیم.»
وی تأکید کرد که تولید محتوای فاخر و انتشار آن از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، یکی از مهم‌ترین ابزارهای بسیج در این عرصه است و با بهره‌گیری از این روش، امکان حمله به جنگ رسانه‌ای دشمن فراهم می‌شود و پدافند صرف کافی نیست.
فرمانده ناحیه سلمان فارسی در پایان گفت: «این رویداد ظرفیت عظیمی برای جلب مشارکت جوانان و نوجوانان ایجاد کرده و نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به تولید محتوا و هنر دیجیتال می‌توانند نقش مؤثری در جنگ اراده‌ها و ذهن‌ها داشته باشند.»
انتهای خبر/