۴۹۵۰ بنگاه اقتصادی کرمانشاه مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا هستند

سردبیر/کرمانشاه معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا آغاز شده، گفت: ۴۹۵۰ واحد تولیدی و صنفی مشمول دریافت این تسهیلات هستند. مختار احمدی در گفت و گو با سردبیر، با اشاره به سهم ۶۸۰ میلیارد تومانی […]

سردبیر/کرمانشاه معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا آغاز شده، گفت: ۴۹۵۰ واحد تولیدی و صنفی مشمول دریافت این تسهیلات هستند.
مختار احمدی در گفت و گو با سردبیر، با اشاره به سهم ۶۸۰ میلیارد تومانی استان کرمانشاه از تسهیلات حمایتی که دولت برای مشاغل و واحدهای تولیدی آسیب دیده از شیوع کرونا در نظر گرفته، اظهار کرد: این اعتبار اکنون در اختیار بانک‌ها قرار دارد و روند پرداخت تسهیلات نیز آغاز شده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۴۹۵۰ واحد تولیدی و صنفی برای دریافت این تسهیلات تایید شده و پرونده آنها باید از طریق دستگاه‌های مربوطه به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ارجاع شود.
به گفته معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، تعداد افراد مشغول به کار در واحدهای تولیدی و صنفی که مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا هستند، نزدیک به ۷۳۰۶ نفر هستند.
احمدی از تسهیل روند پرداخت این تسهیلات هم خبر داد و عنوان کرد: در گذشته قرار بود تسهیلات در اختیار واحدهایی قرار بگیرد که نیروی کار بیمه شده داشته باشند که این روند تسهیل شد.
وی اضافه کرد: همچنین در گذشته قرار بود به واحدهایی که نیروی کار آنها برای دریافت بیمه بیکاری درخواست داده اند تسهیلات تعلق نگیرد که با اصلاح این روند فقط به تعداد کارگرانی که درخواست بیمه بیکاری داشته اند تسهیلات تعلق نمی‌گیرد و به تعداد سایر کارگران امکان دریافت تسهیلات هست.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآور شد: امیدواریم با این روند هرچه زودتر پرداخت تسهیلات به واحدها انجام شود تا بتوانیم سهم ۶۸۰ میلیارد تومانی که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده را جذب کنیم.
احمدی از واحدهای تولیدی و صنفی آسیب دیده از شیوع کرونا خواست هرچه زودتر و در موعد باقی مانده برای ثبت نام دریافت تسهیلات اقدام کنند.
انتهای پیام