مطالبات مردمی سفر دوم رییس‌جمهور به هرمزگان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، در اولین نشست کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، اظهار کرد: بهمن ماه ۱۴۰۲ در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور شهید به هرمزگان، کار ثبت، پالایش و ارجاع بیش از ۸۰ هزار درخواست مردمی دریافت شده، […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، در اولین نشست کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، اظهار کرد: بهمن ماه ۱۴۰۲ در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور شهید به هرمزگان، کار ثبت، پالایش و ارجاع بیش از ۸۰ هزار درخواست مردمی دریافت شده، انجام شده است.
وی با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده، گفت: رویکرد و منش رئیس‌جمهور شهید ما تا لحظه شهادت پر برکت‌شان، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم بود بر همین اساس پیگیری جدی تمامی درخواست‌های دریافت شده در سفر ایشان به استان ادامه دارد.
حجت الاسلام اعتمادی با اشاره به مهلت یک ماهه پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواست‌های ارسالی، افزود: مهم‌ترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواست‌های مردم است و مدیران موظف هستند پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.
وی پاسخگویی مناسب و به موقع دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به درخواست‌های مردمی را از شاخص‌های مثبت ارزیابی عملکرد برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطین سامد دستگاه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.
به گفته مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، تمامی درخواست‌های مردمی به استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، ثبت و کد رهگیری‌شان به متقاضیان ارسال شده است.