سرویس «کرونا» در پیام رسان آیگپ فعال شد
به گزارش سردبیر پرس به نقل از آیگپ، بیش از یک سال از زمان همه گیری ویروس کرونا در جهان میگذرد. در روزهایی که ویروس کرونا روزانه افراد زیادی را مبتلا می کند و جان بسیاری از هموطنان را می گیرد، پیام رسان آیگپ با ارائه سرویس «کرونا» در بخش آیلند، همراه کاربران خود بوده […]
به گزارش سردبیر پرس به نقل از آیگپ، بیش از یک سال از زمان همه گیری ویروس کرونا در جهان میگذرد.
در روزهایی که ویروس کرونا روزانه افراد زیادی را مبتلا می کند و جان بسیاری از هموطنان را می گیرد، پیام رسان آیگپ با ارائه سرویس «کرونا» در بخش آیلند، همراه کاربران خود بوده تا بتواند از نگاه مسئولیت اجتماعی، قدمی در راه کاهش میزان ابتلای هموطنان بردارد و از طرفی از فشار مضاعف کادر درمان تا حدودی بکاهد.
سرویس « کرونا را جدی بگیریم » از روزهای ابتدایی شروع همه گیری ویروس کرونا ایجاد شد. در این بخش همه روزه آمار رسمی کرونا در ایران و جهان در ساعت ۱۴:۳۰ منتشر می شود. همچنین کاربران می توانند در بخش غربالگری کرونا شرکت کرده و نسبت به دادن تست غربالگری از طریق ثبت علائم خود اقدام و در صورتیکه مشکوک به ویروس کرونا بودند به مراکز درمانی برای اقدامات تکمیلی مراجعه کنند.
در این سرویس بخش هایی مربوط به پرسش های متداول، اطلاعیه ها و دستورالعمل ها درباره ویروس کرونا و همچنین تماس با ۴۰۳۰ نیز گنجانده شده است.
استفاده کنندگان از آیگپ علاوه بر استفاده از امکاناتی که به آن ها اشاره شد، می توانند از طریق کانال ها، گروه ها و سایر امکانات این نرم افزار، سطح آگاهی خود را افزایش داده و نقشی در ریشه کن شدن بیماری و انجام مسئولیت اجتماعی در این خصوص داشته باشند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰