تغییر لوگو برند Lacoste از کروکودیل به بُز به خاطر صربیناتور
به گزارش سردبیر پرس؛ برند مشهور لِکاست Lacoste به مناسبت US Open مجموعهای محدود عرضه کرده و لوگوی نمادین کروکودیل خود را به بز (نماد بهترین بازیکن تمام تاریخ: GOAT) تغییر داده تا از نوواک جوکوویچ تقدیر کند. این مجموعه شامل پنج محصول اصلی پولوشرت، تیشرت، ژاکت ورزشی، کلاه و شلوار است که همگی لوگوی […]
به گزارش سردبیر پرس؛ برند مشهور لِکاست Lacoste به مناسبت US Open مجموعهای محدود عرضه کرده و لوگوی نمادین کروکودیل خود را به بز (نماد بهترین بازیکن تمام تاریخ: GOAT) تغییر داده تا از نوواک جوکوویچ تقدیر کند.
این مجموعه شامل پنج محصول اصلی پولوشرت، تیشرت، ژاکت ورزشی، کلاه و شلوار است که همگی لوگوی ویژه بز را دارند و در کشورهای منتخب عرضه خواهند شد. تیری گیبرت، مدیرعامل لکاست، درباره این اقدام گفت:
جوکوویچ بیش از هشت سال عضو خانواده لکاست است و با پشتکار و ارزشهایش به ارتقای برند ما کمک کرده است. بازآفرینی کروکودیل به شکل بز تصمیمی بدیهی بود تا دستاوردهای فوقالعاده او گرامی داشته شود.
جوکوویچ با ۲۴ عنوان گرند اسلم، بیشترین هفتهها در رتبه نخست رنکینگ مردان حضور داشت، بیشترین پیروزی در مسابقات گرند اسلم را در کارنامه دارد و رکورد قهرمانی در Masters 1000 نیز به نام اوست. او تنها بازیکنی است که هر یک از این تورنمنتهای معتبر را حداقل دو بار فتح کرده است.
۲۵۱۲۵۶
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰