ارتقای خدمات شهری و بازخوردگیری از مردم

به گزارش خبرنگار گروه مناطق پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»،اخ الصنایع  درجلسه شهرداری منطقه ۱۰ با تأکید بر اهمیت بازخوردگیری از شهروندان گفت: «پیامک‌های ارسالی به سامانه ۱۳۷ سرمایه‌ای ارزشمند برای شهرداری است چرا که از دل زندگی روزمره مردم برا آمده لذا بررسی دقیق این پیام‌ها و پاسخگویی به آن‌ها، ما را در شناخت […]

به گزارش خبرنگار گروه مناطق پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس»،اخ الصنایع  درجلسه شهرداری منطقه ۱۰ با تأکید بر اهمیت بازخوردگیری از شهروندان گفت: «پیامک‌های ارسالی به سامانه ۱۳۷ سرمایه‌ای ارزشمند برای شهرداری است چرا که از دل زندگی روزمره مردم برا آمده لذا بررسی دقیق این پیام‌ها و پاسخگویی به آن‌ها، ما را در شناخت نیازها و مشکلات واقعی محلات یاری می‌کند و موجب می‌شود تصمیمات بهتری برای ارتقای کیفیت خدمات شهری اتخاذ کنیم.»او با اعتقاد به اینکه گفت‌وگوی مستقیم با شهروندان نیز یکی از مهم‌ترین ابزارهای ما برای ارتقای رضایتمندی مردم است،گفت:«طبق  آمار سامانه ۱۳۷ پلاس، منطقه ۱۰ در چهار ماهه نخست سال جاری با کاهش ۴۱ درصدی پیام‌های مردمی، جایگاه نخست را در میان مناطق تهران کسب کرده است؛ این در حالی است که میانگین کاهش پیام‌ها در سطح کل شهر تهران ۲۳ درصد بوده است.»شهردار منطقه ۱۰ این موفقیت را نتیجه توجه مستمر به مطالبات شهروندان، بازخوردگیری دقیق و تلاش همکاران برای ارتقای کیفیت خدمات شهری دانست و افزود:«کاهش پیام‌ها نشان‌دهنده کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم است. مدیریت شهری با همراهی شهروندان توانسته حق مردم بر شهر را جدی بگیرد و گام‌های مؤثری برای بهبود شرایط بردارد.»انتهای خبر /