انهدام باند مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۵۰ کیلو “تریاک”

سردبیر/کرمانشاه جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند مواد مخدر در استان و کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از اعضای این باند خبر داد. سرهنگ جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استانهای شرقی به […]

سردبیر/کرمانشاه جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند مواد مخدر در استان و کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از اعضای این باند خبر داد.
سرهنگ جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استانهای شرقی به داخل استان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد اعضای باند قاچاق مواد مخدر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در ورودی شهر کرمانشاه خودروی پژو ۴۰۵ آنها را توقیف کردند.
 سلمانی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از داخل جعبه خودرو، پنج بسته ۱۰ کیلویی تریاک و جمعا به مقدار ۵۰ کیلوگرم کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال خودروی حامل مواد مخدر به پارکینگ، از دستگیری چهار نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی خبر داد.
وی در پایان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد رشد نشان می دهد.
انتهای پیام