نرخ بیکاری درزنجان کاهش دارد

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس از کاهش نرخ بیکاری در استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: شاخص نسبت اشتغال استان زنجان نیز از ۷.۴۲ درصد در سال ۹۷ به ۱.۴۵ درصد در سال ۹۸ رسیده است و این استان در خصوص کاهش بیکاری نسبت به کشور عملکرد خوبی […]

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس از کاهش نرخ بیکاری در استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: شاخص نسبت اشتغال استان زنجان نیز از ۷.۴۲ درصد در سال ۹۷ به ۱.۴۵ درصد در سال ۹۸ رسیده است و این استان در خصوص کاهش بیکاری نسبت به کشور عملکرد خوبی دارد.

وی اظهار کرد: استان زنجان در اشتغال نسبت به سطح کشور عملکرد خوبی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با فعال شدن واحدهای تولیدی در استان بیکاری هم به تبع کاهش یافته است، گفت: استان زنجان در خصوص مشارکت اقتصادی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

یوسفی تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی جدید در استان مشارکت اقتصادی افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه با افزایش اشتغال در استان تعداد بیمه شدگان هم به تبع در سال گذشته افزایش داشته است، ابراز داشت: تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری در استان از ۱۱۰ هزار نفر در پایان سال ۹۷ به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر در سال گذشته رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، تاکید کرد: طی سال گذشته بیش از شش هزار نفر از بیمه شدگان تأمین اجتماعی بازنشسته شدند.