عبدی: اگر خسته نبودیم نتیجه دیگری رقم می‌خورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین عبدی پس از دیدار تیم ملی نوجوانان کشورمان مقابل مراکش، اظهار داشت: با فشاری که بازیکنان تحمل کردند این نتیجه طبیعی بود. تنها یک جلسه تمرین داشتیم و درگیر جابه‌جایی بودیم. ۳ ساعت مسافرت و پشت سر آن پرواز ۲ ساعته داشتیم تا به این شهر بیاییم ولی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین عبدی پس از دیدار تیم ملی نوجوانان کشورمان مقابل مراکش، اظهار داشت: با فشاری که بازیکنان تحمل کردند این نتیجه طبیعی بود. تنها یک جلسه تمرین داشتیم و درگیر جابه‌جایی بودیم.
۳ ساعت مسافرت و پشت سر آن پرواز ۲ ساعته داشتیم تا به این شهر بیاییم ولی تیم مراکش تقریبا ۵ روز اینجا بود و تمام بازی‌هایش اینجا برگزار شد.
وی افزود: این مدیریت به ضرر ما شد ولی در هر صورت امروز بازی دیدیم که اسم آن را اشک‌ها و لبخندها می‌گذارم. یک بر صفر جلو افتادیم، آن‌ها مساوی کردند و در پنالتی باختیم.
اگر بچه‌های ما خسته تر نبودند شاید نتیجه طور دیگری رقم می خورد یا اینکه می‌توانستند تمرکز بالاتری داشته باشند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان تصریح کرد: در هر صورت بازی خیلی خوبی بود. به بچه‌هایم تبریک می‌گویم. با جام جهانی خداحافظی می‌کنیم و از فردا به دنبال این می‌رویم که با تیمی دیگر و در جامی دیگر دوباره یکدیگر را ببینیم. از فیفا ممنون هستم که چنین تورنمنت‌هایی گذاشته تا بتوانیم بچه‌های جوان را برای آینده معرفی کنیم.
وی افزود: از ملت عزیزم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. امیدوارم در مسابقات دیگر این انتظارات دیگر برآورده شود. امیدوارم بتوانیم کاری انجام بدهیم که این مردم عزیز لایقش باشند.