پردیس فرهنگ و رسانه تبریز ۲۹ بهمن ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش سردبیر پرس، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ تبریز از تداوم عملیات اجرایی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر خبر داد. وی از روند رو به رشد عملیات اجرایی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر خبر داد و گفت: این پروژه به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز برای روز […]

به گزارش سردبیر پرس، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ تبریز از تداوم عملیات اجرایی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر خبر داد.
وی از روند رو به رشد عملیات اجرایی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر خبر داد و گفت: این پروژه به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز برای روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ آماده بهره برداری می‌شود.
شهردار منطقه ۲ افزود: پروژه پردیس رجایی شهر برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه احداث می‌شود که در هم اکنون در مرحله اجرای نمای ساختمان، بتن ریزی سقف طبقه پنجم و خاکبرداری جهت محوطه سازی پارک اطراف این ساختمان فرهنگی است.
علی‌پور، فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس را یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به همراه یک پارک بزرگ به عنوان مجموعه فرهنگی کم نظیری اعلام و تصریح کرد: اعتبار اولیه این پروژه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که به محض اتمام این مرکز فرهنگی، شاهد تجمیع فعالیت‌های اصحاب رسانه و استفاده از آن به صورت نمایشگاه دائمی مطبوعات خواهیم بود.

منبع : مهر نیوز