آمار جالب تماس‌های صوتی و تصویری پیام‌رسان‌های داخلی در اربعین

به گزارش خبرنگار علم و پیشرفتسر دبیر پرس، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در صفحه ویراستی خود نوشت: زائران اربعین امسال با ابزارهای فناورانه دسترسی بهتری به خدمات داشتند و یکی از آنها خدمات بر بستر پیام رسان‌های داخلی بود، به گونه‌ای که در یک ماه گذشته از کشور عراق حدود ۷۴۰ هزار نفر از […]

به گزارش خبرنگار علم و پیشرفتسر دبیر پرس، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در صفحه ویراستی خود نوشت: زائران اربعین امسال با ابزارهای فناورانه دسترسی بهتری به خدمات داشتند و یکی از آنها خدمات بر بستر پیام رسان‌های داخلی بود، به گونه‌ای که در یک ماه گذشته از کشور عراق حدود ۷۴۰ هزار نفر از پیام رسان بله و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از پیام رسان روبیکا استفاده کرده‌اند. تماس‌های صوتی و تصویری روزانه این پیام رسان‌ها افزایش حدود سه برابری داشته و در «روبیکا» از چهار میلیون به بیش از ۹ میلیون رسید، این عدد در «بله» از حدود ۶۰۰ هزار تماس روزانه به بیش از دو میلیون افزایش یافت و در «سروش پلاس» به ۸۰۰ هزار پیام روزانه رسید. بیش از ۴۹۰ هزار نفر هم ارز اربعین خود را از طریق «بله» دریافت کرده اند، آی گپ و گپ هم در خدمت‌رسانی به زائران فعال بودند و تماس کاربران خودشان را روزانه منتقل کردند، امیدوارم با افزایش کیفیت و تنوع خدمات بر بستر پیام رسان‌های داخلی، شاهد توسعه کاربری آنها در آینده نه چندان دور باشیم. ماجورین انشاالله. پایان پیام/

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید