اعتبار ۴۰ میلیاردی فدارسیون ورزش دانش آموزی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین بابویی شامگاه پنج شنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان گفت: این فدراسیون با پشتیبانی امکانات وزارت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از فدراسیون‌های کشور شکل گرفت و از سال ۱۴۰۰ با تصویب اساسنامه‌های جدید فدراسیون‌ها، اتفاقات […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین بابویی شامگاه پنج شنبه در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان گفت: این فدراسیون با پشتیبانی امکانات وزارت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از فدراسیون‌های کشور شکل گرفت و از سال ۱۴۰۰ با تصویب اساسنامه‌های جدید فدراسیون‌ها، اتفاقات خوبی برای این فدراسیون رقم خورد که بر این اساس، این فدراسیون نماینده‌ای در همه مجامع فدراسیون‌های دیگر دارد و در هیئت رئیسه همه فدراسیون‌ها عضویت دارد.
بابویی با بیان اینکه با تقویت جایگاه این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان وصل شدیم، گفت: این موضوع سبب ارتباط قوی این فدراسیون با ۱۷ میلیون دانش‌آموز کشور شد که مدیریت آنها کار سختی است.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه ۳۳ هزار معلم ورزش در کشور داریم، افزود: در قانون برنامه هفتم با صراحت در بین ۵۳ فدراسیون تنها نام فدراسیون دانش آموزی آورده شده است و آمده که وزارت آموزش و پرورش مکلف به تأمین امکانات مورد نیاز این فدراسیون است.
وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار امسال فدراسیون دانش آموزی ردیف اعتباری در بودجه کشور دارد و در سال جاری ۴۰ میلیارد تومان اعتبار داریم.
به گفته وی امسال وزارت آموزش و پرورش هم مکلف شده که ۲۰ نیرو را به فدراسیون و ۲۳ نیرو هم در هر استان به هیئت‌های ورزش دانش آموزی بدهد.
وی تاکید کرد: بر این اساس فدراسیون ورزش دانش آموزی قوی‌ترین فدراسیون در حوزه حقوقی کشور است.
وی تصریح کرد: با وجود همه محدودیت‌ها تا کنون اقدامات خوبی در این حوزه در خراسان جنوبی انجام شده است و از مدیر کل ورزش و جوانان می‌خواهم که با وجود همه مخالفت‌های که در خراسان جنوبی با شما می‌شود، به حمایت خود از این هیئت با هدف ارتقای سطح ورزش استان در کشور ادامه دهد.