امکان خدماتدهی به مشتریان بانکهای ادغامشده در بانک سپه
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک سپه، آیتاله ابراهیمی در جمع کارکنان بانک سپه استان خراسان رضوی ضمن اشاره به افزایش ظرفیتهای بانک سپه بعد از ادغام در کنار برخی چالشها بیان کرد: برای حفظ و ارتقای عنوان نخستین و بزرگترین بانک ایرانی باید از تمام تجارب و دستاوردهای بانکهای ادغامشده و سپه استفاده کنیم. […]
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک سپه، آیتاله ابراهیمی در جمع کارکنان بانک سپه استان خراسان رضوی ضمن اشاره به افزایش ظرفیتهای بانک سپه بعد از ادغام در کنار برخی چالشها بیان کرد: برای حفظ و ارتقای عنوان نخستین و بزرگترین بانک ایرانی باید از تمام تجارب و دستاوردهای بانکهای ادغامشده و سپه استفاده کنیم.
وی ضمن تأکید بر عرضه دوباره برخی از محصولات و خدمات بانکهای ادغامی در سراسر شعب بانک سپه، بر لزوم تنوعبخشی خدمات و محصولات بانکی تأکید کرد و گفت: برای عرضه محصولات جدید واحدهای صف و ستاد باید تعامل دوجانبه و مستمر داشته باشند تا در طراحی آنها ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان، منافع بانک نیز مدنظر قرار گیرد.
مدیرعامل بانک سپه افزود: با اجرای طرح ملی ادغام امکان خدماتدهی به مشتریان بانکهای ادغامشده در برخی حوزهها مهیا شد، برای کمک به سودآوری بانک باید از این ظرفیتهای جدید با استفاده از تجارب کارکنان قدیمی به نحو مطلوب استفاده کنیم.
ابراهیمی ادامه داد: بانک سپه امروز با داشتن ترکیب نیروی انسانی جوان و با تجربه برای تبدیلشدن به بزرگترین و کارآمدترین بانک کشور و منطقه در تمام حوزهها بهویژه در زمینه عرضه خدمات و محصولات الکترونیکی بهترین شرایط را دارد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰