بانک توسعه تعاون قابلیتهای مناسبی برای پیشبرد اهداف راهبردی دولت دارد
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمد جعفر ایرانی طی سفر به اصفهان در جلسه ارزیابی عملکرد پنج استان کشور اظهار داشت: بانک توسعه تعاون اهتمام ویژه ای برای پیشبرد اقدامات توسعه ای اعم از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و همچنین تسهیلات حمایتی و ازدواج جوانان داشته است و از […]
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، محمد جعفر ایرانی طی سفر به اصفهان در جلسه ارزیابی عملکرد پنج استان کشور اظهار داشت: بانک توسعه تعاون اهتمام ویژه ای برای پیشبرد اقدامات توسعه ای اعم از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و همچنین تسهیلات حمایتی و ازدواج جوانان داشته است و از این حیث قابلیت دستیابی به جایگاه سرآمدی در نظام بانکی را دارد.
وی افزود: نظام بانکی در مسیر ارائه خدمات نوین و بهینه نمودن فرآیندها در حال تحولات کیفی و رو به پیشرفت است و بانک نیز با برنامه های مدون و استراتژی ویژه در مسیر رو به رشد است و از بانک و نظام بانکی انتظار می رود همسو با مردم متوسط و اقشار کم درآمد و ضعیف حرکت کند.
ایرانی گفت: با توجه به اینکه بانک توسعه تعاون از بسترهای لازم از جمله زیرساخت های الکترونیک ودارا بودن شعب در مناطق دور افتاده برخوردار است می تواند به عنوان بانک عامل دولت در طرحهای بزرگ و ملی همکاری داشته باشد که کارنامه بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی مبین این سخن میباشد.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی قابلیت ها و مزیت های اقتصادی مناطق و استان ها می تواند بانک را در مسیر فعالیت توسعه ای مبتنی بر آمایش سرزمین قرار دهد و هماهنگی و همکاری با دستگاه های اقتصادی استان از جمله ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استانها، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استانها در ارتقای اثربخشی حمایت از فعالیت تولیدی ضروری است.
عضو هیات مدیره تصریح کرد: تولید کنندگان برای پیشبرد هزینه های پروژه ها با نوسانات تورمی روبرو هستند و چه بسا پرداخت تسهیلات در زمان کوتاهتر موجب مدیریت بهتر هزینه های تولید می شود، از این رو مساعدت ارکان اعتباری بانک در حمایت از واحدهای تعاونی و تولیدی و تسریع در تامین نیازهای مالی و بانکی واحدها حائز اهمیت است.
ایرانی اظهار داشت : نیروی انسانی خلاق و توانمند و جوان بانک از مزیت های بانک محسوب می شود و انتقال تجارب مفید، ایجاد انگیزه لازم توسط مدیران استانها می تواند در احساس رضایتمندی و ارتقای اثربخشی و بهره وری نیروها تاثیرات مطلوبی را باشند و کار جمعی، فعالیت دوستانه و جهادی در میان همکاران شعب قابل توصیه است.
وی افزود: رابطه و ارتباط مشتریان با بانک باید دوطرفه و متقابل باشد، همان گونه که مشتری برای بانک ، اولویت اول محسوب میشود و در همین راستا خدمات بهینه به مشتریان مد نظر است، از مشتریان به ویژه تعاونگران نیز خواستاریم تا اولویت ویژه ای برای بانک تخصصی خودشان قائل شوند.
در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد، کسانی بازرس ویژه در مدیریت امور استان ها و شعب نیز مطالبی در خصوص عملکرد پنج استان ارائه دادند و مدیران استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و قم نیز توضیحاتی در خصوص فعالیت و برنامه های استان ها مطرح نمودند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰