تعامل با اپراتورهای خدمات ارتباطی اولویت شرکت مخابرات است
به گزارش پایگاه خبری سردبیر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، مجید صدری بیان کرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین و قدیمیترین نشان ارتباطی کشور آمادگی دارد با هدف رشد و شکوفایی خدمات و محصولات ارتباطی کشور و محقق شدن جهش تولید، با همه فعالان حوزه ارتباطات و مخابرات تعاملات گسترده […]
به گزارش پایگاه خبری سردبیر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، مجید صدری بیان کرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین و قدیمیترین نشان ارتباطی کشور آمادگی دارد با هدف رشد و شکوفایی خدمات و محصولات ارتباطی کشور و محقق شدن جهش تولید، با همه فعالان حوزه ارتباطات و مخابرات تعاملات گسترده ای را برقرار سازد.
وی گفت: توسعه زیرساخت شبکه و تعامل با بخش خصوصی از مهمترین اولویتهای فعالیت مخابرات در دو سال گذشته بوده است، به نحوی که در ابتدای فعالیت تیم مدیریت فعلی در شرکت مخابرات ایران وضعیت شبکه انتقال مناسب نبود و اپراتورهای بزرگ همراه اول و ایرانسل از ما در استانهای مختلف درخواست ظرفیت کرده بودند ولی ما نمیتوانستیم پاسخگو باشیم، اما اکنون با برقراری ارتباطات و تعاملات گسترده با تمام اپراتورهای ثابت و سیار، بازار ارتباطات کشور از هم افزایی بسیار بیشتری برخوردار شده است.
وی افزود: خدمات تأمین زیرساختها، فضا، پاور و لینک و خدمات نگهداری از کارهای مهم شرکت مخابرات ایران است که به همه فعالان حوزه ارتباطات با رعایت قوانین عرضه میشود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: درب مخابرات به روی شرکتهای داخلی دیگر در حوزههای مختلف باز است و استفاده از تولید داخل علاوه بر کاهش ارزبری گسترده، موجب تحقق شعار رونق تولید شده که مورد تاکید مقام معظم رهبری و به عنوان شعار سال انتخاب شده است.
صدری با تاکید بر تعامل ۱۰۰ درصدی با تمام شرکتهای بخش خصوصی، بیان کرد: امیدواریم این تعاملات به گستردهتر شدن بازار ارتباطات کشور در چارچوب مشتری محوری و ارائه خدمات باکیفیت تر منجر شود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰