تلاش های جوان کرمانشاهی برای توسعه پوشش ایرانی،اسلامی/حمایت از مشاغل کوچک و برندهای نوپا

شرکت یاس نوین پارسه با شناخت کارگاه ها و برندهای نوپا اقدام به رفع مشکلات تولید و بازار می کند.

سیدرضا جلیلیان مدیر استانی شرکت یاس نوین پارسه درگفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس از کرمانشاه درباره اهداف این شرکت گفت:شرکت یاس نوین پارسه به عنوان زیر مجموعه بنیاد تعاون بسیج با هدف مردمی سازی اقتصاد و پایدار سازی و توسعه مشاغل کوچک اقدام به راه اندازی مدل تخصصی کسب و کار تحت عنوان طرح ملی پوشاک ایرانی و اسلامی نموده است.

سید رضا جلیلیان با اشاره به نیاز کشور به افزایش تولید داخلی پوشاک افزود:به منظور کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده و البته وجود ظرفیت های بسیار در سراسر کشور، شرکت یاس نوین پارسه با شناخت کارگاه ها و برندهای نوپا اقدام به رفع مشکلات تولید و بازار می کند.

وی در خصوص فعالیت هایی که برای رفع مشکلات تولید و بازار انجام میشود تشریح کرد:شناسایی تولید کنندگان کوچک و ایجاد زنجیره ارزش افزوده پوشاک ایرانی و اسلامی با سازماندهی و معرفی سرخوشه پوشاک وهمچنین فراهم آوردن مکان مناسب جهت تولید و آموزش اعضای کارگاه های کوچک تولید پوشاک از جمله این فعالیت هاست.

جلیلیان درباره فعالیت هایی که در راستای خرید تجهیزات انجام میشود،گفت:مشارکت در سرمایه تولید پوشاک با پرداخت تسهیلات مورد نیاز آنها جهت سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه تولید و همچنین کمک به تامین تجهیزات و خرید چرخ های خیاطی مناسب تولید برای کارگاه های کوچک تولید پوشاک.

وی از فعالیت هایی که شرکت یاس نوین پارسه در راه اندازی زنجیره ارزش افزوده پوشاک ایرانی و اسلامی انجام‌ میدهد بیان کرد:برگزاری همایش های آموزشی و تخصصی در حوزه تجاری سازی پوشاک باحضور مدرسین مجرب و نیز برگزاری دوره های آموزشی مناسب به همراه اعطاء مدارک آموزشی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و همچنین برگزاری رویداد پوشاک ایرانی و اسلامی از جمله این فعالیت ها میباشد‌.

رضا جلیلیان افزود:این همایش ها با هدف شناسایی طراحان وخیاطان و آشنایی با سلیقه مردم هر منطقه صورت می گیرد و تاکنون در ۲۶ استان برگزار شده است.

وی دیگر فعالیت های این شرکت در راستای طراحی لباس های مناسب را بدین ترتیب شرح داد:شبکه سازی طراحان و خیاطان منتخب و آموزش آن‌ها با آخرین روش‌های روز دنیا با هدف ایجاد طرح های خلاق و منطبق با سلیقه مشتریان و همچنین خرید طرح های منتخب از طراحان با هدف تولید پوشاک استاندارد.

جلیلیان ادامه داد:پس از مرحله طراحی،تولید پوشاک توسط خیاطان هر منطقه وجمع آوری و باز توزیع تولیدات در مراکز ایجادی و بازار یابی و فروش در بازار های داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی از جمله اقدامات این شرکت است.