توضیحات سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اعتراض مسافران به چند شرکت هواپیمایی
به گزارش سردبیر پرس از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، به دنبال بروز نقص فنی برای پروازهای شماره ۷۰۸۰ مسیر تهران-کیش و شماره ۷۹۵۰ مسیر ایروان- تهران متعلق به شرکت های هواپیمایی کیش و کاسپین، سازمان هواپیمایی کشوری توضیحاتی در راستای رعایت حقوق مسافر و تنویر افکار عمومی منتشر کرد. سازمان هواپیمایی کشوری ضمن ابراز […]
به گزارش سردبیر پرس از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، به دنبال بروز نقص فنی برای پروازهای شماره ۷۰۸۰ مسیر تهران-کیش و شماره ۷۹۵۰ مسیر ایروان- تهران متعلق به شرکت های هواپیمایی کیش و کاسپین، سازمان هواپیمایی کشوری توضیحاتی در راستای رعایت حقوق مسافر و تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری ضمن ابراز تأسف از نارضایتی و اعتراض مسافران پروازهای مذکور که ناشی از بروز نقص فنی در این پروازها بوده است، اعلام کرد:
سازمان هواپیمایی کشوری به دنبال بروز هرگونه رویداد، تاخیر و یا لغو پرواز، بلافاصله و حتی قبل از رسانهای شدن موضوع در جریان امور قرار گرفته و بررسیهای خود را آغاز میکند.
ذکر این نکته ضروریست؛ اولویت اصلی سازمان هواپیمایی کشوری، امنیت و ایمنی پروازها میباشد و بر همین اساس شرکتهای هواپیمایی تا زمانی که ایمنی و امنیت مسافران تضمین نشود اجازه ادامه پرواز را نخواهند یافت.
شرکتهای هواپیمایی علاوه بر رعایت مقررات مربوط به رعایت ایمنی و امنیت پرواز ملزم به رعایت حقوق مسافران محترم نیز هستند.
چنانچه در بررسیهای صورت گرفته قصور یا تخلفی در رعایت مقررات مشاهده شود، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن پیگری و الزام شرکتهای هواپیمایی بر جبران کاستیها هرگونه قصور یا تخطی از قوانین در رعایت الزامات عملیاتی و حقوق مسافر، در صورت لزوم محدودیت یا لغو مجوزهای عملیاتی و مسیرهای پروازی شرکتهای هواپیمایی را نیز در دستور کار قرار میدهد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰