حضور کارکنان “واحد ارتباط مردمی” بانک ملی در برنامه “پژواک”

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه در چهارمین برنامه “پژواک” به موضوع ” واحدهای ارتباط مردمی”  پرداخته خواهد شد و کارشناسان این حوزه به طور مستقیم از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بانک به آدرس Bankmelli۱۳۰۷ پاسخگوی سوالات کاربران در خصوص […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه در چهارمین برنامه “پژواک” به موضوع ” واحدهای ارتباط مردمی”  پرداخته خواهد شد و کارشناسان این حوزه به طور مستقیم از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بانک به آدرس Bankmelli۱۳۰۷ پاسخگوی سوالات کاربران در خصوص نحوه ارتباط با این واحدها، حوزه فعالیت و چگونگی رفع مشکلات مشتریان خواهند بود.بانک ملی ایران همواره مشتری مداری را سرلوحه امور خود می داند و با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه “پژواک” این هفته نیز به این موضوع می‌پردازد. مشتریان و کاربران گرامی می توانند همزمان در برنامه زنده ای که پخش خواهد شد سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ آن را از کارشناس این حوزه دریافت نمایند.گفتنی است بانک ملی ایران در برنامه ” پژواک” که سه شنبه هر هفته در صفحه اینستاگرام بانک پخش می شود با حضور کارشناسان متخصص بانکی به سوالات مشتریان و کاربران در خصوص موضوع هفته پاسخ می‌دهد.