رصد و نیازسنجی دقیق مشتریان برنامه ۱۴۰۱ بانک کارآفرین
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی بانک کارآفرین گفت: در چند سال اخیر شرکتهای دارویی جدیدی در زمره مشتریان ما قرار گرفتند. به دلیل تحریمهای اعمالشده علیه صنعت بانکداری کشور این مشتریان ترجیح دادند با بانکهایی با سایز کوچکتر و چابکتر کار کنند و خوشبختانه […]
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی بانک کارآفرین گفت: در چند سال اخیر شرکتهای دارویی جدیدی در زمره مشتریان ما قرار گرفتند. به دلیل تحریمهای اعمالشده علیه صنعت بانکداری کشور این مشتریان ترجیح دادند با بانکهایی با سایز کوچکتر و چابکتر کار کنند و خوشبختانه بانک کارآفرین در خصوص ارائه خدمات ارزی و بینالمللی یکی از بهترینهای شبکه بانکی کشور است و به نحوی عمل کرده که رضایت حداکثری مشتریان ارزی و ریالی را در پی داشته است.
سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره تبیین خطوط کسبوکار بانک تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر بخشی از پرتفوی بانک در چند سال اخیر به حوزه سلامت اختصاص پیداکرده است و باسیاست گذاری جدید بانک باید در بخش سلامت، غذا و کالاهای اساسی بسیار فعالتر از گذشته عمل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر شرکتهای دارویی جدیدی در زمره مشتریان ما قرار گرفتند. به دلیل تحریمهای اعمالشده علیه صنعت بانکداری کشور این مشتریان ترجیح دادند با بانکهایی با سایز کوچکتر و چابکتر کار کنند و خوشبختانه بانک کارآفرین در خصوص ارائه خدمات ارزی و بینالمللی یکی از بهترینهای شبکه بانکی کشور است و به نحوی عمل کرده که رضایت حداکثری مشتریان ارزی و ریالی را در پی داشته است.
صادقی افزود: البته قبل از تحریمهای گسترده بیشتر تبادلات ارزی مشتریان و شرکتها در زمینه دارو با کشورهای اروپایی بود که در صورت رفع تحریمها مطمئناً مجدداً تقاضا برای تهیه دارو از کشورهایی همچون هند و چین به سمت اروپا متمرکز خواهد شد که باید آمادگی این مسئله را داشته باشیم.
معاون مدیرعامل در امور بانکی بانک کارآفرین همچنین تأکید کرد: مدیریتهای بانکداری شرکتی، تجاری- شخصی و سرمایهگذاری باید آمادگیهای لازم را داشته باشند تا با چابکی زیاد خدمات مالی تخصصیشده را به مشتریان بزرگ خود ارائه دهند. باید مشتریان خود را بهدقت بررسی و طبقهبندی کنیم، و درخواستها و انتظارات آنان را از بانک رصد کنیم و محصولات و خدمات جدید را متناسب با نیازهای آنان طراحی کرده و در اختیار آنان قرار دهیم.
صادقی همچنین افزود: بازاریابی و تعامل گسترده و دوسویه با مشتریان حائز اهمیت بسیار است. باید محصولات متنوعی را به آنان معرفی کنیم تا مشتریان بتوانند از میان محصولات و خدمات ما انتخاب کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت اعتبارسنجی دقیق مشتریان توسط شعب بانک اشاره و تصریح کرد: عدم توجه به این مسئله بانک را با مشکلات عدیدهای مواجه میکند. بنابراین شعب باید با رعایت بهداشت اعتباری و اعتبار سنجی دقیق مشتریان کمک کنند تا بانک در تحقق اهداف و برنامههایش با مشکلات کمتری روبرو شود.
معاون مدیرعامل در امور بانکی بانک کارآفرین در ادامه بهضرورت تشریکمساعی تمامی ارکان بانک برای تحقق برنامهها تأکید و تصریح کرد: تمامی همکاران ستادی و شعب به نام بانک کارآفرین شناخته میشویم و همه ما اطمینان داریم که بانک قائم به شخص نیست و تلاش همه همکاران بانکی موفق و سودآور را رقم خواهد زد. تمامی مدیریتها، یکایک همکاران صف و ستاد بهصورت جمعی، هماهنگ و منسجم باید تلاش کنند تا با تبیین سیاستهای جدید کسبوکار بانک توسط مدیرعامل محترم برنامهها بانکی سرآمد و درخور نام بلند بانک کارآفرین داشته باشیم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰