سهم آموزش و پرورش کرمانشاه در تولید محتوای شبکه ملی “شاد” چقدر است؟
سردبیر/کرمانشاه معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، سهم آموزش و پرورش استان در تولید محتوای شبکه ملی شاد را تشریح کرد. سید مجتبی موسوی امروز(۱۰ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای جلوگیری از بروز مشکلات روحی و روانی بین دانش آموزان در اوضاع و احوال […]
سردبیر/کرمانشاه معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، سهم آموزش و پرورش استان در تولید محتوای شبکه ملی شاد را تشریح کرد.
سید مجتبی موسوی امروز(۱۰ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای جلوگیری از بروز مشکلات روحی و روانی بین دانش آموزان در اوضاع و احوال کرونایی، اظهار کرد: نتیجه تلاشهای مجموعه آموزش و پرورش این است که تعلیم و تربیت دانش آموزان استان حتی در دورانی که مدارس برای مقابله با شیوع کرونا تعطیل هستند، تداوم پیدا کرده است.
وی گفت: ماحصل این تلاشها به طرق مختلف از جمله پخش به صورت کلیپ از شبکه استانی و یا انتقال آنها از طریق شبکه های اجتماعی فعال شده از سوی مدارس در فضای مجازی و… در اختیار خانوادهها قرار گرفته است.
معاون فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به دعوت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از بهترین اساتید و کارشناسان حوزه روانشناسی برای ورود در حوزه مقابله با آسیبهای روانی ناشی از شیوع کرونا، گفت: کارهای فاخری در مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای ارائه در فضای مجازی در این روزهای کرونایی در کنار تولید محتوای علمی تولید شد.
موسوی ادامه داد: بالغ بر ۵۰۰ کار ارزشمند محتوایی در حوزه های مختلف سلامت روحی و روانی دانش آموزان در مجموعه آموزش و پرورش استان تولید شد که بهترین آنها برای ارائه در شبکه ملی شاد در فضای مجازی در اختیار وزارت آموزش وپرورش قرار گرفته است.
معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان با اشاره به آسیب پذیری بالای دانش آموزان از نظر روحی و روانی، گفت: کرونا در کنار آسیبهای جسمی که ممکن است در اثر شیوع بیماری به سلامت جسمی افراد وارد کند، استرس ها، دغدغهها و ابهاماتی را در ذهن دانش آموزان به وجود آورده که باید این استرس ها و دغدغهها مدیریت شوند.
انتهای پیام
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰