سهم ناشران سازمان تبلیغات از بازار نشر کشور چهقدر است؟
به گزارش سردبیر پرس، با پایان سی و پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، بنیاد کتاب گزارشی از فعالیت ناشران سازمان تبلیغات اسلامی منتشر کرده که در آن سهم ناشران اینسازمان از بازار نشر کشور مشخص شده است. انتشارات امیرکبیر، انتشارات سوره مهر، شرکت چاپ و نشر بینالملل، نشر صاد و انتشارات خوارزمی ناشران سازمان تبلیغات […]
به گزارش سردبیر پرس، با پایان سی و پنجمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، بنیاد کتاب گزارشی از فعالیت ناشران سازمان تبلیغات اسلامی منتشر کرده که در آن سهم ناشران اینسازمان از بازار نشر کشور مشخص شده است. انتشارات امیرکبیر، انتشارات سوره مهر، شرکت چاپ و نشر بینالملل، نشر صاد و انتشارات خوارزمی ناشران سازمان تبلیغات هستند که بهعنوان زیرمجموعههای اینسازمان کتاب چاپ میکنند.
از سال ۱۳۵۷ تا امروز ۹۱۹.۴۱۲ عنوان کتاب در کشور چاپ شده که بیش از ۴ میلیارد جلد کتاب را شامل میشوند. این میان انتشارات سوره مهر با چاپ ۴.۱۲۰ عنوان کتاب و انتشارات امیرکبیر با ۳.۵۸۵ عنوان کتاب جزو پیشتازان چاپ و نشر کتاب کشور هستند.
از نظر آمار سهم هم، انتشارات امیرکبیر ۰.۹۰ درصد و انتشارات سوره مهر ۰.۷۹ درصد از کل بازار صنعت نشر عمومی را در اختیار دارند.
جزییات حضور ناشران سازمان تبلیغات در نمایشگاه کتاب تهران در خبر زیر اعلام شده بود:
«حضور ناشران سازمان تبلیغات با دوهزار و ۶۸۷عنوان در نمایشگاه کتاب»
منبع : مهر نیوز
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰