فرهنگ‌سازی استفاده آسان از خدمات بانکی

به گزارش سردبیر پرس  به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده، درباره نگاه بانک قرض الحسنه رســالت به بانکداری بدون شــعبه افزود: حدود چهار سال پیش این بانک جمع آوری شعب و استفاده از زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان را در […]

به گزارش سردبیر پرس  به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده، درباره نگاه بانک قرض الحسنه رســالت به بانکداری بدون شــعبه افزود: حدود چهار سال پیش این بانک جمع آوری شعب و استفاده از زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان را در دستور کار قرار داد.  وی اظهارداشت: ما نزدیک به ۳۰۰ شعبه در سطح کشور داشتیم که به تدریج تمام فرایندهای شعب مستند و پس از بررسی ریسک های ارائه خدمت به صورت مجازی، راهکارهای جدیدی تدوین کردیم. حتی چارت ســازمانی ما نیز به مرور تغییر کرد و شعب تعطیل و ابزار و فناوری روز با احراز هویت غیرحضوری جایگزین آن شد.مدیرعامل بانک قرض الحسنه رســالت  با تاکید براینکه هدف ما فرهنگ سازی استفاده آسان از خدمات بانکی است، گفت: به ســمتی خواهیم رفت که تمام ملزومات فیزیکی حذف شوند و یک بانک دیجیتال داشته باشیم. در راستای این فرهنگ سازی نیزپیشخوان مجازی رسالت را ایجاد کردیم که فرایندهای شعب در آن به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.وی با بیان اینکه سامانه پیشخوان مجازی رسالت برای مدیریت درخواست های مشتریان عملیاتی شده است، افزود: مشتری با ورود به این سامانه ۹۵ درصد  درخواست های خود را ارسال و در کوتاه ترین زمان ممکن  پاسخ را دریافت خواهد کرد و مابقی را  از کارمند بانک دریافت می کند.