لزوم ارائه خدمات متمایز به مشتریان

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی در نشست مجازی روسای شعب این بانک که با هدف بررسی چالش های جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی تشکیل شد، اظهار داشت: خدمات این بانک در بخش­های مختلف در شرایط تحریم، راهگشای صادرکنندگان در مسیر صادرات […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی در نشست مجازی روسای شعب این بانک که با هدف بررسی چالش های جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی تشکیل شد، اظهار داشت: خدمات این بانک در بخش­های مختلف در شرایط تحریم، راهگشای صادرکنندگان در مسیر صادرات بوده است.
وی اذعان داشت: تنوع بخشی و نیز معرفی خدمات جدید کمک شایانی به جذب مشتریان و همچنین حفظ مشتریان فعلی خواهد کرد. مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر این مهم که نباید بانک توسعه صادرات ایران تنها با گزینه ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان معرفی شود، گفت: برابر مقررات بانک مرکزی، بانک توسعه صادرات در صورتی می تواند تسهیلات ارزان قیمت خود را ارائه کند که محل منابع آن مشخص شده باشد که البته طی سال های اخیر با کاهش منابع یارانه ای روبرو بوده ایم.
صالح آبادی با تاکید بر لزوم تلاش شعب بانک برای معرفی هر چه بیشتر خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات به جامعه تولیدکنندگان وصادرکنندگان سراسر کشور، تصریح کرد: اداره بازاریابی باید با نگاهی نو به فرایندها بپردازد و در این مسیر از تجربیات و دستاوردهای سایر بانک ها استفاده کند.