نامه رییس ستاد جوانان استان کرمانشاه به رئیس جمهور در خصوص استانداری کرمانشاه

معین قاسمی رئیس ستاد جوانان استان کرمانشاه دکتر پزشکیان طی نامه ای به رییس جمهور به تلاش های برخی سیاسیون و نمایندگان مجلس نسبت به مطرح نمودن گزینه های خاص برای استانداری کرمانشاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری سردبیر پرس، معین قاسمی رئیس ستاد جوانان استان کرمانشاه دکتر پزشکیان طی نامه ای به رییس جمهور به تلاش های برخی سیاسیون و نمایندگان مجلس نسبت به مطرح نمودن گزینه های خاص برای استانداری کرمانشاه واکنش نشان داد.
متن نامه وی به شرح ذیل است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

زان یارِ دل‌نوازم، شُکریست با شکایت
گر نکته‌دانِ عشقی، بشنو تو این حکایت

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام،

این رنجنامه را از اعماق دل جوانان دلسوخته و رنج‌کشیده استان کرمانشاه به محضر شما تقدیم می‌دارم. جوانانی که در زیر بار سنگین مشکلات و چالش‌های متعدد ، آوای رنج و درد خود را در سکوتی گنگ و دلخراش پنهان کرده‌اند. در این روزگار سخت و پرآشوب، امید ما به حمایت توام با ذکاوت شماست، اما در عین حال، دردهای ما نیز باید به گوش‌تان برسد.

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم
از بد حادثه اینجا به پناه آمده‌ایم

در آستانه انتصاب استاندار جدید کرمانشاه، بر خود لازم می‌دانم به عنوان رئیس ستاد جوانان شما در این استان، نکاتی حیاتی و سرنوشت‌ساز را با شما در میان بگذارم. انتخاب استانداری که به واقع نماینده آمال و آرزوهای مردم باشد، بسیار حیاتی است. استان ما فرصت آزمون و خطا ندارد و بشدت نیازمند مدیری توانا ، کارکُشته و دلسوز است که بتواند در مسیر دشوار و پرچالش کنونی، با همتی والا، دردها و رنج‌های این مردم را به دوش بکشد.

رندانِ تشنه‌لب را، آبی نمی‌دهد کس
گویی ولی‌شناسان، رفتند از این ولایت

جناب آقای رئیس‌جمهور، ما جوانان این دیار به خوبی می‌دانیم که ناظر به شعار وفاق شما انتخاب استاندار نباید بر اساس تعلقات رادیکال حزبی یا سیاسی صورت گیرد اما مرز ظریفی میان وفاق با وادادگی و خودباختگی وجود دارد و شما نباید تحت هیچ شرایطی به پایگاه رأی خود بی‌توجه باشید و فردی را منصوب کنید که در ایام انتخابات در صفوف مخالفین شما ایستاده و با اعوان و انصارشان به رقبای شما یاری رسانده‌اند. انتخاب چنین فردی نه تنها آسیب‌زننده به اعتماد مردم خواهد بود بلکه آینده کرمانشاه را به چالش خواهد کشید.

چشمت به غمزه ما را، خون خورد و می‌پسندی
جانا روا نباشد، خون‌ریز را حمایت

ما جوانان حامی شما در کرمانشاه، به اندازه کافی در گذشته با درد و رنج‌های فراوانی مواجه بوده‌ایم. جوانانی که به عنوان نیروی محرکه جامعه، امروز در سایه بی‌توجهی‌های سیاسی و بی‌عملی، دچار سردرگمی و ناامیدی شده‌اند. ما به شدت خواستار انتخاب و انتصاب استانداری هستیم که با دلسوزی و درکی عمیق از وضعیت موجود بسیار پیچیده کرمانشاه ، در راستای بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی این استان گام بردارد. انتظار ما از شما این است که در این انتخاب به شایستگی، توانمندی و صداقت فرد مورد نظر توجه داشته باشید. مبادآ کسی را بعنوان استاندار منصوب کنید که همچون سلفش حتی توانایی جمع‌آوری زباله‌های شهر را هم ندارد! مبادا مغبون و مفتون حیلت عمروعاص‌ها شوید که به نام وفاق‌ملی جز به منافعشان نمی‌اندیشند و با بازیچه کردن ابوموسی‌اشعری‌ها! شما ، ما و دولت شما در کرمانشاه را به قعر چاه‌ می‌اندازند ؛ ما به آینده‌ای روشن و سرشار از امید برای استان کرمانشاه چشم دوخته‌ایم و یقین داریم که با انتخاب درست، می‌توانیم گام‌های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت این کهن دیار برداریم. لطفاً با نگاهی عمیق به دردها و آلام مردم این استان بنگرید و تصمیمی اتخاذ کنید که نشان‌دهنده تعهد ، صداقت و وفای به‌عهد شما و تحقق شعارهای انتخاباتی‌تان باشد.

در نهایت مژده ، وعده و تضمین می‌دهم که فردی چون علی‌اوسط هاشمی برایتان در کرمانشاه مالک‌اشتر خواهد شد و در این وانفسای وزن‌کشی سیاسی و آورد‌گاه ناقض اصل تفکیک قوا ، گزینه‌ای جز وی خسارت بزرگی برای هم شما و هم ما خواهد شد … والسلام

زان یارِ دل‌نوازم، شُکری است با شکایت
گر نکته‌دانِ عشقی، بشنو تو این حکایت
بی‌مزد بود و مِنَّت، هر خدمتی که کردم
یا رب مباد کس را، مخدومِ بی‌عنایت

با آرزوی توفیق و سربلندی
معین قاسمی
رئیس ستاد جوانان شما در استان کرمانشاه