نصب ۲۵ برج نوری در بوستان‌های منطقه ۲۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه‌نژاد گفت: به دنبال بهبود وضعیت روشنایی بوستان‌های منطقه در فصل تابستان و در راستای تحقق پروژه‌های من شهردارم ۲، ۲۱ پایه برج نوری ۶ متری با ۸۴ پروژکتور در بوستان چشمه علی نصب شد. کوه‌نژاد با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه‌نژاد گفت: به دنبال بهبود وضعیت روشنایی بوستان‌های منطقه در فصل تابستان و در راستای تحقق پروژه‌های من شهردارم ۲، ۲۱ پایه برج نوری ۶ متری با ۸۴ پروژکتور در بوستان چشمه علی نصب شد.
کوه‌نژاد با اشاره به اینکه پروژکتور‌های جدید با بهره‌گیری از فناوری COB، نوردهی بهتری را دارند و به طور قابل توجهی مصرف انرژی را کاهش می‌دهند، اضافه کرد:طرح ساماندهی روشنایی بوستان‌ها با توجه به اهمیت روشنایی در ساعات شبانه و با هدف اصلاح الگوی مصرف انرژی در دستور کار قرار دارد و با دقت و تلاش عوامل اجرایی در حال اجراست.
وی با اشاره به بهبود روشنائی معابر اصلی و شناسایی نقاط ضعف سیستم روشنایی افزود: در راستای تکمیل پروژه اصلاح شکل هندسی خروجی عظیم‌آباد واقع در بزرگراه شهیدرجایی، رفع معضل خاموشی این معبر با نصب ۲ عدد برج نوری ۱۲ متری با ۲۴ عدد پروژکتور انجام شد.
کوه‌نژاد اضافه کرد: در راستای بهبود وضعیت روشنایی میادین، ۲عدد پایه چراغ ۹متری دکوراتیو ۶شعله در میدان بسیج مستضعفین نصب شد.
معاون خدمات شهری اظهار داشت: پایه چراغ‌های جدید با استفاده از لامپ‌های کم مصرف COB، روشنایی بهتری را فراهم می‌آورند و درعین حال مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند. 
انتهای پیام/