نقش پررنگ مردم در نظارت بر تبلیغات کشور 

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عباس محمدیان اظهار کرد: سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» با هدف ساماندهی و ارتقای سلامت و قانون‌مداری فضاهای تبلیغاتی در سراسر کشور راه‌اندازی شد. محمدیان با اشاره به اینکه این سامانه برای رفع چالش محدودیت ظرفیت نهادهای حاکمیتی برای اعمال نظارت و جلوگیری از سودجویی و تخلفات احتمالی افراد راه […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عباس محمدیان اظهار کرد: سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات» با هدف ساماندهی و ارتقای سلامت و قانون‌مداری فضاهای تبلیغاتی در سراسر کشور راه‌اندازی شد.
محمدیان با اشاره به اینکه این سامانه برای رفع چالش محدودیت ظرفیت نهادهای حاکمیتی برای اعمال نظارت و جلوگیری از سودجویی و تخلفات احتمالی افراد راه اندازی شده است.
مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد افزود: در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم و شهید رئیسی، توانستیم مردمی‌سازی را وارد عرصه نظارت کنیم و نظارت مردمی را به عنوان بازوی کمکی خودمان قرار دهیم.
وی افزود: در این راستا با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان های داخلی، یک شناسه به این امر اختصاص داده‌ایم و شهروندان از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به این سامانه تخلفات تبلیغاتی، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و گزارشات خود را در بستر پیام‌رسان های رایج کشور به این شناسه ارسال کنند.
محمدیان متذکر شد: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار گزارش دریافت کرده‌ایم و گزارش‌ها پس از بررسی توسط کارشناسان، جهت پیگیری به مراجع تخصصی انعکاس داده می‌شود.