پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک رفاه بیش از تکلیف قانونی

اسماعیل لله‌گانی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج در بانک رفاه اظهار داشت: بر اساس تکلیف قانونی در سال جاری ۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات فرض‌الحسنه ازدواج بر عهده بانک رفاه بوده است که تا به امروز بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۰ توسط […]

اسماعیل لله‌گانی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام ازدواج در بانک رفاه اظهار داشت: بر اساس تکلیف قانونی در سال جاری ۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات فرض‌الحسنه ازدواج بر عهده بانک رفاه بوده است که تا به امروز بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۰ توسط بانک رفاه پرداخت شده است که بیش تر از تکلیفی است که در قانون برای ما مشخص شده است.
وی افزود: تعدادی هم در نوبت داریم که به زودی پرداخت خواهد شد. مشکلی که در این میان وجود داشته است مربوط به محدودیت اعتبار ۳۷ هزار میلیاردی بود که تا به امروز ۴۲ هزار میلیارد ریال در جهت وام ازدواج پرداخت کردیم و تعدادی هم اخیرا بانک مرکزی به بانک رفاه اعلام کرده است که در نوبت بررسی و پرداخت قرار دارند. بنابراین سعی می‌کنیم که این تعداد را هم در ادامه پرداخت کنیم.
تلاش بانک رفاه در جهت خدمت رسانی غیرحضوری در دوران کرونا
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به شرایط خاص دوران کرونا برای شبکه بانکی کشور اظهار داشت: بانک رفاه بیش‌ترین تعداد شعب بیمارستانی را در شعب بانکی دارد؛ به بیان دیگر بانک رفاه هم در بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی و هم در بیمارستان‌های مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی حضور دارد و در نتیجه در شرایط کرونا بیشتر از سایر بانک‌ها درگیر محدودیت‌های کرونایی بوده است.
وی افزود: در این شرایط سعی کردیم که خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کنیم به صورت غیرحضوری باشد. این در حالی است که یکی از پرتعدادترین مشتریان بانک رفاه، بازنشستگان هستند که هم پرداخت حقوقشان به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود و هم پرداخت تسهیلات آن به صورت الکترونیکی در حال انجام است. به عبارت دیگر از دی ماه سال گذشته شروع کردیم و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان به صورت غیرحضوری شد.
لله‌گانی با بیان اینکه سامانه‌های موبایل بانک و اینترنت بانک رفاه هم در حال ارائه خدمت بوده و تعداد مشتریان آن نیز در حال افزایش است، گفت: یکی از خصوصیات مهم این سامانه‌ها این است که منبع آن در خود بانک قرار دارد و از طریق بانک رفاه در حال توسعه و تکمیل است. بنابراین سعی می‌کنیم در این سامانه‌ها هر نیازی که مشتریان (از جمله بحث افتتاح حساب غیرحضوری) داشته باشند را برآورده کنیم تا مشتریان به راحتی بتوانند از خدمات استفاده کنند.