پرداخت میلیون دلاری ایکس به سازندگان محتوا

به گزارش گروه علم و پیشرفتسر دبیر پرس به نقل از رویترز، طبق پستی از لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، این شرکت نزدیک به ۲۰ میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است. این پلتفرم در ماه ژوئیه(تیر-مرداد) شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان محتوا کرد که از تبلیغات ارائه شده در تعامل […]

به گزارش گروه علم و پیشرفتسر دبیر پرس به نقل از رویترز، طبق پستی از لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، این شرکت نزدیک به ۲۰ میلیون دلار به سازندگان پرداخت کرده است. این پلتفرم در ماه ژوئیه(تیر-مرداد) شروع به پرداخت سهمی از درآمد تبلیغاتی به سازندگان محتوا کرد که از تبلیغات ارائه شده در تعامل ایجاد شده پست‌هایشان به دست آورده بودند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید مشترک ایکس پریمیوم شوند (توییتر بلو)، بیش از ۵۰۰ دنبال کننده داشته باشند و در ۳ ماه گذشته بیش از ۵ میلیون بازدید از توییت داشته باشند. طبق گفته ایلان ماسک، اولین پرداخت ها در ماه ژوئیه، که از فوریه(بهمن-اسفند) به بعد انباشته شد، در مجموع حدود ۵ میلیون دلار بود. اگر ایکس اکنون ۲۰ میلیون دلار پرداخت کرده باشد، به این معنی است که سازندگان میزان قابل توجهی دریافت کرده اند و یا اینکه تبلیغات ایکس در حال درآمدزایی است. ماسک گفت: سازندگان اکنون انگیزه دارند تا کاربران را وادار کنند که به توییت های آنها پاسخ دهند. ما از پلتفرم هایی مانند فیسبوک تجربه داریم که احساسات بیشترین تعامل را ایجاد می کند. وی افزود توییتر از زمان پیدایش خود پلتفرمی بوده است که توسط سازندگان از اولویت برخوردار بوده، زیرا تبدیل فالوورها به پول نقد بسیار دشوار بوده است. اکنون که سازندگان می‌توانند در این پلتفرم کسب درآمد کنند، دلیلی وجود دارد که در ایکس پریمیوم مشترک شوند و پست ارسال کنند. پایان پیام/

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید