کاهش زمان انتظار حرکت مترو در دستور کار این شرکت قرار دارد
به گزارش پایگاه خبری سردبیر، بهرام فرهخت امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز از فاز سه خط یک قطار شهری با اشاره به استقبال مردم از خدمات مترو در این فاز نیز گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ مسافر بهوسیله مترو در فاز […]
به گزارش پایگاه خبری سردبیر، بهرام فرهخت امروز در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز از فاز سه خط یک قطار شهری با اشاره به استقبال مردم از خدمات مترو در این فاز نیز گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ مسافر بهوسیله مترو در فاز سه خط یک قطار شهری جابهجا میشوند و پیشبینی میشود، این جمعیت در سال جاری افزیش قابل توجهی را داشته باشد.
وی با اشاره به مسافرگیری در ایستگاههای ۱۲( میدان کهن)، ۱۶( امامحسین)، ۱۷( شهیدباکری) و ۱۸( ایستگاه نور) فاز سه خط یک قطار شهری تبریز گفت: روزانه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در این مسیر ارائه خدمات به همشهریان صورت میگیرد و به مرور ساعات ارائه خدمت نیز افزایش خواهد داشت.
وی ضمن تقدیر از حمایتهای کمیسیون عمران شورا و تلاشهای مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز گفت: خوشبختانه شاهد تحقق برنامههای این سازمان و افتتاح ایستگاهها هستیم و با تعامل و همراهی فی مابین، امیدواریم ارائه خدمات در ایستگاههای جدید نیز با کیفیت مناسب انجام شود.
مدیر عامل شرکت بهرهبرداری قطار شهری تبریز با اشاره به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به ابلاغیههای بهداشتی بازگشایی دوباره مترو با لحاظ فاصله گذاری اجتماعی بوده و ضمن استفاده از برچسبهایی برای فاصله گذاری بین صندلیها در پله برقیها نیز این فاصله گذاری رعایت شده است.
فرهخت ادامه داد: مسافران بدون ماسک و دستکش اجازه تردد در مترو را ندارند و در ایستگاهها نیز ماسک و دستکش در اختیار همشهریان قرار میگیرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰