۷۰۰۰ تماس تلفنی مددکاران بهزیستی با مددجویان استان سمنان انجام شد
علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن بیان اینکه از ۱۹ فروردینماه طی ۱۰ روزه کاری گذشته هفت هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی از سوی مددکاران با مددجویان بهزیستی استان سمنان برقرارشده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مددجویان برای عدم مراجعه حضوری در ادارات […]
علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن بیان اینکه از ۱۹ فروردینماه طی ۱۰ روزه کاری گذشته هفت هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی از سوی مددکاران با مددجویان بهزیستی استان سمنان برقرارشده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مددجویان برای عدم مراجعه حضوری در ادارات و رعایت فاصلهگذاری فیزیکی است.
وی افزود: طی مدت مذکور در شهرستانهای گرمسار ۶۷۴، آرادان ۲۲۱، سرخه ۳۱۰، سمنان یک هزار و ۴۶، مهدیشهر ۳۴۰، دامغان یک هزار و ۵۰، شاهرود سه هزار و ۶۰ و میامی ۴۰۰ تماس با مددجویان به ثبت رسیده است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه مددکاران دولتی، بخش خصوصی و مؤسسات تحت نظارت بهزیستی در این طرح همکاریهای لازم را داشتند، ابراز داشت: با شیوع بیماری ویروس کرونا بهزیستی تلاش کرد تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی خدمات لازم را به مددجویان خود ارائه دهد که این تماس تلفنی ازجمله آنها است.
ایزد پور ضمن بیان اینکه این فعالیتها در قالب کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار برای همه استانها تشکیل و اجرایی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف بهزیستی حمایت از افراد آسیبپذیر جامعه محسوب میشود لذا تلاش شد تا با در نظر گرفتن تمهیدات لازم مددجویان کمترین مراجعه را داشته باشند.
وی افزود: در تماسهای تلفنی مددکاران میکوشند تا مشکلات مددجویان را برطرف کنند که باید گفت این افراد همگی دورهدیده و برای خدمت گذاری به اقشار آسیبپذیر جامعه همواره آماده هستند.
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، در جلسه ویدئوکنفرانسی که با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی و سایر مدیران کل استانهای برگزار شد این پیشنهاد از سوی مدیرکل بهزیستی استان مطرح و مرود استقبال قرار گرفت.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰