قطع ۴۸ ساعته مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به جابجایی مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱ به محل جدید و در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ای و نرم افزاری، از روز شنبه ۲۳ بهمن تا روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه جاری، خطوط این مرکز قطع بوده و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به جابجایی مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱ به محل جدید و در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ای و نرم افزاری، از روز شنبه ۲۳ بهمن تا روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه جاری، خطوط این مرکز قطع بوده و امکان پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان و هموطنان گرامی میسر نمی باشد.گفتنی است پس از تاریخ مذکور، این مرکز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان گرامی خواهد بود.