بیشترین شکایات روزهای کرونایی از خدمات نانوایی ها
به گزارش سردبیر پرس، علی رضا زالی، افزود: یکی از بخشهای موثر در کاهش بار بیماری، نظارت بر مراکز کسب و کار است که مردم در طول روز به آنجا مراجعه میکنند. وی با اشاره به اینکه بسیاری از دریافت کنندگان خدمات به علت رعایت نشدن شیوه نامههای بهداشتی در برخی اصناف در معرض خطر قرار گرفته […]
به گزارش سردبیر پرس، علی رضا زالی، افزود: یکی از بخشهای موثر در کاهش بار بیماری، نظارت بر مراکز کسب و کار است که مردم در طول روز به آنجا مراجعه میکنند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از دریافت کنندگان خدمات به علت رعایت نشدن شیوه نامههای بهداشتی در برخی اصناف در معرض خطر قرار گرفته اند، گفت: از همین رو، قرار شد دوباره با بخشنامه ای، اصناف به استفاده بهینه از شیوه نامههای بهداشتی بپردازند.
زالی به موضوع دسترسی احاد مردم به ماسک اشاره کرد و افزود: از وزارت صمت درخواست میکنیم راه حلهایی در این خصوص ارائه کنند و قطعاً اگر ما امروز ماسک یارانهای و ارزان قیمت در اختیار اصناف و مردم بگذاریم به مراتب ارزانتر از این است که افراد را در بیمارستانها با هزینههای گزاف درمان کنیم و به لحاظ اقتصادی هم این امر به صرفه است.
وی گفت: با بررسی سامانه ۱۹۰ در کشور و در استان تهران بیشترین میزان شکایات در مجموعه خدمات از نانوایان بوده است که با اتحادیه نانوایان و رئیس اتاق اصناف تهران جلسه مشترکی خواهیم داشت تا نانوایان به رعایت بیشتر شیوه نامهها ملزم شوند.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: گروه دومی که از آنها بیشتر شکایت شده اغذیه فروشیها و پس از آن مجتمعهای بزرگ و پاساژها است.
زالی گفت: همه سیستمهای توزیع خدمات، موظف شده اند کد بهداشتی صنف خود را نصب کنند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰