رژیم صهیونیستی؛ بزرگترین جنایتکاران تاریخ بشریت

سردار حسن‌ حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس» گفت: امروز ما شاهد آن هستیم که دشمنان اسلام و مسلمانان تلاش می‌کنند تا با ایجاد شکاف؛ در جهان اسلام تفرقه ایجاد کنند، اما غافل از این‌که همین ایام مردم سراسر کشور جشن‌هایی را با سلایق مختلف می‌گیرند؛ امروزهم درتهران حد […]

سردار حسن‌ حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی «سردبیر پرس» گفت: امروز ما شاهد آن هستیم که دشمنان اسلام و مسلمانان تلاش می‌کنند تا با ایجاد شکاف؛ در جهان اسلام تفرقه ایجاد کنند، اما غافل از این‌که همین ایام مردم سراسر کشور جشن‌هایی را با سلایق مختلف می‌گیرند؛ امروزهم درتهران حد فاصل میدان هفت‌تیرتا میدان ولی‌عصر(عج) شاهد حضور گسترده مردم عزیز هستیم. امیدوارم با این یکپارچگی امت اسلامی هر چه زودتر شاهد شکست نهایی دشمنان اصلی اسلام و مسلمین یعنی رژیم صهیونیستی یا به زبانی دیگر رژیم کودک‌کش؛ این رژیمی که بزرگترین جنایت‌ها را در حق بشریت انجام دادند، باشیم.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) با تبریک هفته وحدت به ملت ایران و همه مسلمانان جهان گفت: ملت ما ثابت کردند سالیان سال با اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم زیست کردند و با یک وفاق، همدلی و وحدت وصف‌ناپذیر امورات خود را پیش بردند.
وی اظهارداشت: البته شاهد شکست تمام عیار حامی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکای جنایتکار هستیم. با حضور ملت عزیز در این ام‌القرا شاهد یکپارچگی وحدت، همبستگی، همدلی برای حرکت در برای رسیدن به چشم‌انداز و اهداف عالیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
سردار حسن‌زاده گفت: مردم تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام همواره پیشتاز گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی بوده‌اند؛ به خصوص در چندسال اخیر با نمایش زیبای حضور میلیونی خود در مراسم‌های مختلف تصویر ماندگاری از همدلی و عشق به مظاهر اسلامی به جا گذاشته‌اند که مایه افتخار است.
او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه این جشن پیامبر اکرم(ص) تاکید مجدد بر وحدت‌ مسلمانان دارد، افزود: همه باید وحدت را بر محور اصول انقلاب و جریان صحیح نظام اسلامی و ولایت فقیه حفظ کنند تا دشمن به اهداف خود در خصوص تفرقه مسلمین دست پیدا نکند.
وی یادآور شد: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه درصدد ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی و ایجاد شکاف میان امت مسلمان هستند که با حفظ وحدت و هوشیاری و بیداری اسلامی مسلمانان تمام فتنه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.
سردار حسن‌زاده با تاکید بر لزوم تبعیت از سیره رسول الله(ص) و ائمه معصومین(ع) و همچنین پیروی از ولایت فقیه از اتحاد مسلمانان به عنوان تنها راه نجات امت اسلامی یاد کرد و گفت: مسلمانان می‌توانند با وحدت و همدلی در سایه ولایت، به سوی آینده‌ای روشن حرکت کنند.
جشن بزرگ و پر شور ولادت پیامبر مهربانی با حضور مردم و عاشقان پیامبر(ص) از میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر (عج) تهران برگزار شد.  
انتهای پیام//حسین عبداللهی