رضایت شهروندان از وضعیت نظافت تهران
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران خبر داد: رضایت شهروندان از وضعیت نظافت تهران مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: رضایتمندی شهروندان در مورد وضعیت نظافت شهر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. به گزارش «تهران پرس»؛ علی محمدی در گفتگویی درباره وضعیت نظافت شهر ضمن اینکه از شهروندان خواست که مشکلات موجود […]
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران خبر داد: رضایت شهروندان از وضعیت نظافت تهران مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: رضایتمندی شهروندان در مورد وضعیت نظافت شهر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. به گزارش «تهران پرس»؛ علی محمدی در گفتگویی درباره وضعیت نظافت شهر ضمن اینکه از شهروندان خواست که مشکلات موجود در این زمینه را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش دهند به رضایتمندی نسبی شهروندان نیز اشاره کرد و گفت: اگرچه آمار شکایت نسبت به سالهای گذشته حدود ۳۰ درصد کمتر شده، اما این برای خودمان راضیکننده نیست.
وی با تاکید بر نوسازی تجهیزات، رفت و روب و اصلاح ساختار قراردادها افزود: ما در قراردادهای جدید براساس فهرستبهای سازمان و بودجه برنامه قراردادمان را بستیم، زیرا برای اولین سال سازمان برنامه در موضوع رفت و روب فهرستبها داده است.
محمدی درباره فعال نبودن پیمانکار منطقه ۱۴ که باعث جولان موشها در این منطقه شده است، گفت: منطقه ۱۴ تنها منطقهای که نارضایتی بیشتر از سال قبل بود. ما براساس نظر شهروندان قرارداد پیمانکار منطقه ۱۴ را فسخ کردیم و پیمانکار جدید آوردیم و در حال بررسی شرایط منطقه است تا اقدامات لازم را انجام دهد و مشکلات را رفع کند.
انتهای پیام/
منبع: ایسنا
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰