تعریض جاده قدیم تهران به قم

مدیرعامل سازمان مهندسی شهر تهران خبر داد: تعریض جاده قدیم تهران به قم مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از گشایش مسیر کندروی شرقی جاده قدیم تهران به قم در ورودی کهریزک خبر داد. به گزارش «تهران پرس»؛ مهدی صداقتی در گفتگویی درخصوص ساماندهی ترافیکی جاده قدیم قم در محدوده زیرگذر بهشت زهرا(س) گفت: […]

مدیرعامل سازمان مهندسی شهر تهران خبر داد: تعریض جاده قدیم تهران به قم مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از گشایش مسیر کندروی شرقی جاده قدیم تهران به قم در ورودی کهریزک خبر داد. به گزارش «تهران پرس»؛ مهدی صداقتی در گفتگویی درخصوص ساماندهی ترافیکی جاده قدیم قم در محدوده زیرگذر بهشت زهرا(س) گفت: این محدوده با توجه به فقدان مسیر‌های کندرو و نیز وجود کاربری‌های جاذب سفر همچون ورودی شهر کهریزک، ایستگاه متروی کهریزک، ایستگاه تاکسی و پارکینگ‌های عمومی، دچار ترافیک عبوری قابل توجه و نیازمند تعریض مسیر از طریق احداث مسیر‌های کندرو بود.
وی با بیان اینکه عدم وجود مسیر‌های کندرو این محدوده که مرز منطقه ۱۹ شهرداری تهران با کهریزک محسوب می‌شود، سبب کاهش عرض سواره‌رو از ۶ خط به سه خط عبوری و در نتیجه وقوع تصادفات سنگین یا ایجاد گره‌های ترافیکی شده بود، خاطرنشان کرد: طی بازدید سال گذشته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تعریض و اصلاح این بخش از جاده قدیم تهران به قم در قالب بخشی از درخواست‌های مردمی مطرح شد و به این ترتیب پروژه «تعریض پل زیرگذر بهشت زهرا» در ورودی شهر کهریزک با هدف تعریض مسیر‌های کندروی شرقی و غربی جاده قدیم تهران به قم و در نتیجه افزایش ظرفیت ترافیکی این معبر در دستور کار قرار گرفت.
صداقتی در پاسخ به پرسشی در خصوص منافع ترافیکی افزایش ظرفیت ترافیکی جاده قدیم تهران-قم، روانسازی ترافیکی این جاده و خیابان‌های اطراف از جمله خیابان تهرانی مقدم، تسهیل تردد شهروندان، ارتقای دسترسی و رفع گره‌های ترافیکی ورودی شهر کهریزک را از اثرات اجرای این پروژه برشمرد.
انتهای پیام/
منبع: شهر