اعلام نیاز دانشگاههای پزشکی برای واکسیناسیون دانشجویان
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دکتر علی اکبر حق دوست در تازه ترین نامه خود به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: به دنبال نامه واکسیناسیون دانشجویان، دانشگاه ها تعداد واکسن مورد نیاز برای پوشش کامل دانشجویان حاضر در محیط های بیمارستانی، کلینیک ها و فضاهای آزمایشگاهی را به معاونت آموزشی […]
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دکتر علی اکبر حق دوست در تازه ترین نامه خود به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: به دنبال نامه واکسیناسیون دانشجویان، دانشگاه ها تعداد واکسن مورد نیاز برای پوشش کامل دانشجویان حاضر در محیط های بیمارستانی، کلینیک ها و فضاهای آزمایشگاهی را به معاونت آموزشی وزارت بهداشت منعکس کنند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نامه یادآور شده است: «درج آمار واکسن مورد نیاز دانشجویان دانشگاه های آزاد نیز در لیست هر یک از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی الزامی است.»
حق دوست در این نامه به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرده است عدم ارسال تعداد واکسن مورد نیاز، به منزله پوشش سراسری دانشجویان هر دانشگاه و دانشکده است.
به گزارش مهر، پیش از این معاونت آموزشی وزارت بهداشت اولویت بندی تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی علوم پزشکی را به دانشگاههای علوم پزشکی اعلام کرده بود.
برنامه واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و دانشجویان در دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی
اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی
اولویت اول: اساتید شاغل در بخشهای درمانی به خصوص بخشهای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا با اولویت دهی بخشهای ICU، اورژانس، تصویربرداری و آزمایشگاه.
اولویت دوم: اساتید شاغل در بخشهای دندانپزشکی، داروخانه، اعضای هیئت علمی دارای بیش از ۶۵ سال سن، مبتلا به بیماریهای زمینهای پر خطر و خانمهای باردار.
اولویت سوم اساتید: سایر اعضای هیئت علمی
دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی
اولویت اول دانشجویان: دستیاران تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ، دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در مرحله کارآموزی و کارورزی، پرستاران در مرحله کارآموزی در عرصه.
اولویت دوم دانشجویان: دانشجویان سال سوم تا پنجم رشته پزشکی و رشتههای مرتبط با بیماران.
اولویت سوم دانشجویان: دانشجویان سایر رشتههای علوم پایه پزشکی.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰