نقش بانک توسعه تعاون در شکلگیری الگوهای موفق تعاونی
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی و بررسی عملکرد شعب استان گلستان گفت: یکی از ماموریت های بانک توسعه تعاون نقش آفرینی در تقویت و شکلدهی الگوهای موفق تعاونی است.عصارزاده به سابقه دیرین تعاونیهای صاحب نام […]
به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی و بررسی عملکرد شعب استان گلستان گفت: یکی از ماموریت های بانک توسعه تعاون نقش آفرینی در تقویت و شکلدهی الگوهای موفق تعاونی است.عصارزاده به سابقه دیرین تعاونیهای صاحب نام بخش کشاورزی در شکل سنتی تا به شکل مدرن امروزی در کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت کشاورزی و دامپروری در استان گلستان به عنوان مزیت اقتصادی مطرح است و تعاونیهای موفقی حول این فعالیتها شکل گرفتهاند و ارائه خدمات مناسب توسعهای به این نمونههای موفق تعاونی و کمک به تقویت تعاونیهای نوظهور، اثر مطلوبی در اقتصاد منطقه دارد.عصارزاده کارنامه درخشان در تراز مالی و ترازنامهای را در تداوم فالیت توسعهای بانک مهم ارزیابی نمود و گفت: واحدهای اجرایی و استانها با تعامل مناسب با ارکان برنامهریزی و ارزیابی ستاد بانک، مسیری را در پیش بگیرند تا با بهرهگیری از محصولات و سبد خدمات عمومی و تخصصی بانک، تراز مالی استانها و واحدها در وضع مساعدی قرار داشته باشد.وی به رتبه دوم جمعیت روستایی استان گلستان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از چهار بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سطح کشور زمینه ایجاد اشتغال ۵۲ هزار نفر از هموطنان عزیز مناطق روستایی را فراهم نموده است و با توجه به جمعیت روستایی استان، اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی اهمیت ویژهای در گلستان داشته است.عصارزاده گفت: با بررسی عملکرد بانک توسعه تعاونِ طی سالهای اخیر، نکته قابل توجه این است که بانک در عین برخورداری از یک ساختار کارآمد هم در صورتهای مالی به نحو اصولی عمل نموده است، و نیز توفیق یافته کارنامه خدمات توسعهای را همواره در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب استان گلستان جلب اعتماد با بهرهمندی از اصول مشتریمداری را مهم برشمرد و افزود: صداقت، شفافیت، کیفیت مناسب خدمات و سرعت کافی از مهمترین مسائلی است که همکاران شعب باید توجه کافی داشته باشند.در این دیدارها سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و محمد رضا شریفی مدیر شعب استان گلستان نیز حضور داشتند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰